Hej och väkommen.
Citat:
Aleksika har olika nivåer på antal unika besökare dom sajter jag sett blivit optimerade har alltid hamnat på plats 1-3 på googel. och oftast hamnar dom högst upp.
När man köper tjänsten beroende på vilken nivå man väljer garantera dom minst 60-120 unika beökare på dom 20 ord dom optimerat.
Jag ställer mig frågan hur kan dom styra antalet unika besökare så att det inte bli 200st eller fler denna fråga har dom inte kunnat svara på.
Vet ni hur det fungera??
För mig känns det som det är aleksika som styr trafiken till mig och inte googel.
|
Det låter som AdWords, alltså sponsrade länkar i sökresultaten. Kanske någon annan som vet något om detta, om det är detta som Aleksika erbjuder? AdWords är inte alls samma som sökmotoroptimering.
Citat:
|
Om man optimera ensajt på ca 20ord följer resten av shopen innehåll med upp på googel??
|
Jag förstår inte riktigt frågan. Alla undersidor på en webbplats brukar komma med i Google. Man brukar inte optimera efter 20 sökord, det brukar vara främst 1 eller 2 som man koncentrerar sig på och sedan kanske andra mer sällsynta ord.
Citat:
|
Detta har ingen kunnat svara på och säger det är ovesäntligt om man inte ligge på första sidan är detta sant??
|
Om man inte ligger på första sidan så är det inte så bra. Men ofta är det ordkombinationer och fraser som man kommer bra på.
Citat:
|
Sissta frågan hur ska man som amatör kunna hitta rätt bland alla skojare som syssla med detta när man inte har någon kunskap.
|
Det finns inga skojare här på forumet enligt vad jag vet, så här är det rätt tryggt.