Nu har våren kommit hit till norrland och innan man vet ordet av så är det sommar och dags för semester. Därför tänkte jag passa på att kolla ifall det kanske är läge att beställa lite artiklar innan sommaren och semestern tar vid?!

Jag heter Carola Lindström och jag jobbar heltid som frilansjournalist och skribent/content writer. Sedan april 2008 har jag varit publicerad i exempelvis DN och Aftonbladet och jag har även skrivit två böcker. Dessutom anlitas jag av bokförlag som korrekturläsare och manusgranskare. Jag har också hunnit skriva mängder av texter inom SEO. Jag jobbar snabbt, levererar alltid i tid och texterna har hög kvalitet.

Jag är civilekonom i grunden och skriver därför gärna ekonomitexter, men jag har även skrivit många artiklar om vitt skilda ämnen som spel, resor, motor, försäkringar, dejting och hälsa genom åren. Jag tackar sällan nej till något ämne utan ser det som ett ypperligt tillfälle att lära mig något nytt. Jag tar på mig såväl stora som små uppdrag och jag har självklart F-skattsedel. Jag skickar gärna arbetsprover vid intresse.

Hör gärna av dig ifall du är intresserad av att göra en textbeställning.

Hälsningar

Carola Lindström
Frilansjournalist, författare & barnboksbloggare
www.textverkstaninorr.se
www.barnboksbloggen.se