Resultat 1 till 3 av 3

Marknadsför dig via Facebook fan page

  1. #1
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Hallå!

    Vi har trixat lite med social media och Facebook framför allt. Har märkt att många företag går miste om mycket försäljningar på grund av att dom inte använder den fulla kapaciteten av sin Facebook sida, eller vissa som inte alls använder sig av Facebook fan page. Detta för mig är ett mysterium då alla egna företagare har en enorm möjlighet att profilera sig till oändligt många kunder utan att behöva lägga ut allt för mycket av varken tid, energi eller kapital.

    Jag har frågat lite egna företagare varför dom inte väljer att använda sig av facebook fan page. Det vanligaste svaret jag fick var att: jag har inte tid/kunskap och några hade inte koll på vad det var för något.

    Därför har vi satt ihop ett paket för personer som inte har en fan page och personer som har en fan page men känner att dom inte kommer någonstans när dom har för lite fans eller liknande. I paketet får man en proffsig layout med produktgalleri och ev. Youtube klipp eller liknande, samt att den blir nischad till den branchen du jobbar i och för att man ska få en sån bra start som möjligt med sin facebook marknadsföring så lägger vi också in 1 500 fans innan vi lämnar över sidan till dig. Efter det behöver du bara rekommendera sidan för dina vänner och andra kontakter inom branchen och se när din fan page växer och ger dig som företagare mer möjligheter.

    Detta paket har vi lagt ut till ett specialpris på seo-forum.se för 5 000 kr ex moms.

    Vänligen

    Robin

  2. #2
    tap1ons avatar
    tap1on tap1on är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    67
    Dessa fans ni lägger till är förmodligen inte svenska eller?

  3. #3
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av tap1on Visa inlägg
    Dessa fans ni lägger till är förmodligen inte svenska eller?
    Bra att du skrev det glömde skriva om det, man får välja mellan 1000 st svenska eller 1500 blandade (svenskar, norskar, amerikaner.).

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Har ditt företag en Facebook fan page?
    Av Robin Ljungbeck i forum Sociala medier
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2012-03-20, 21:50
  2. Facebook likes till facebook page
    Av plekis i forum Sociala medier
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-07-24, 20:17
  3. Google låter dig blockera sidor i SERPen
    Av Urban G i forum Nyheter
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-30, 20:49
  4. Lär dig skriva för sökmotorerna
    Av StefanBergfeldt i forum Nyheter
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2010-11-03, 13:53