Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 30 av 42

Samling av tips för att öka konverteringen

  1. #1
    dunkens avatar
    dunken dunken är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    25
    SEO är ju som sagt en av dom viktigaste sakerna till att lyckas med E-handel men när det gäller att fånga besökaren till att bli just kund.

    Tänkte här som nybörjare i forumet men som erfaren e-handlare att detta med är intressant.

    Små detaljer på sidan kan göra en stor skillnad. Men kan ofta vara svårt att mäta om det kanske endast ger ett extra köp var tredje dag.

    Själv jobbar vi dagligen för att kunna få fler sälj genom olika nya saker. Webben utvecklas ju hela tiden och vissa saker är helt logiska medan andra får det att snurra runt i huvudet.

    Senaste tiden har vi börjat testa av hur det fungerar med Live chat, kommentarer som vi inte kan styra genom facebook med mera. Vi utsätter oss för att folk ska kunna kasta skit på oss men än så länge så är allt positivt. Vi vill ju inte sälja saker som inte folk gillar eftersom det gör inte kunden nöjd = handlar inte av oss igen.

    Jag delar gärna med mig av mer men vill få igång diskussionen först =)

    Så vad för små detaljer har du på din sajt som ger bra effekter, mer köp, fler som lägger till sig på din fb sida, nyhetsbrev eller liknande?

  2. #2
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    • Något som har funkat väldigt bra för mig är att ha uttalande från nöjda kunder och även bra citat från tidningsartiklar. Jag tycker att det är förvånansvärt att det inte används oftare på svenska sajter. Ha gärna med exakt datum och fulla namn (fråga efter godkännande först).
    • Snygg och tilltalande design som inte laddar segt.
    • Om det är en e-butik att ha företagsnamn, adress och telefonnummer väl synligt på sajten.
    • I många fall kan det passa att ha ett snyggt foto på sig själv och sitt namn. Det kan inge mer förtroende.
    • Att gå med i Trygg E-handel kan även öka konverteringen (exempel).
    • Att erbjuda en garanti. Till exempel pengarna tillbaka om man inte är nöjd, ångerrätt osv och ha detta väl synligt.

    Tips för att öka konverteringen för att få signups till ett nyhetsbrev:

    • Informera om vilken typ av information de kommer att få och hur ofta.
    • Ha med text att man enkelt kan gå ur listan när som helst genom att bara klicka på en länk i mailet.
    • Informera även om att deras e-post inte kommer att användas på något annat sätt och inte ges ut till tredje part.
    • Locka med rabatter och erbjudande som endast kommer att gå till prenumeranter.

    Tips för att få fler gilla till en sida på Facebook:

    • Ha med en anledning varför de ska gilla. I mitt fall med N.nu så säger jag att nya funktioner meddelas först på Facebook och sedan i nyhetsbrevet som kan komma några veckor senare.
    • Ha med gilla-knappen på flera olika ställen, på flera sajter och i flera format.
    • Ha en design på Facebook som lockar folk att gilla. Bra exempel är Red Bull
    • På din sida på Facebook så kan du erbjuda någon rabattkod eller annan information som endast är synlig för de som gillar sidan.
    Senast redigerat av Jim Westergren den 2011-08-03 klockan 10:32.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  3. #3
    dunkens avatar
    dunken dunken är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    25
    För att få besökare och kunder tillbaka till sidan.
    Skicka med rabattkod till deras nästa köp.
    Är varan slut som dom letar efter. Fixa så dom kan anmäla sig till att få ett mail när varan kommer in i lager igen.

  4. #4
    dunkens avatar
    dunken dunken är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    25
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren Visa inlägg
    • Om det är en e-butik att ha företagsnamn, adress och telefonnummer väl synligt på sajten.
    • Att gå med i Trygg E-handel kan även öka konverteringen (exempel).
    Sett någon skillnad om det är bra att ha det på hela sidan rätt tydligt eller om man borde göra det tydligare i kassan/kundkorgen?

    Länken funkade inte på exemplet

  5. #5
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Jag har en lista på fler tips men jag väntar på att andra ska ge mer tips i tråden innan jag ger ut mer.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  6. #6
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Citat Ursprungligen postat av dunken Visa inlägg
    Sett någon skillnad om det är bra att ha det på hela sidan rätt tydligt eller om man borde göra det tydligare i kassan/kundkorgen?
    Länken funkade inte på exemplet
    Om man har ett AB så tycker jag att man ska ha det rätt tydligt över hela sajten (namnet i alla fall). Om man har EF eller HB så kan det finnas info på typ sidan om oss eller liknande. På N.nu så har jag en text vid betalknappen att betalningen sker till det svenska företaget Jim Westergren AB och att de direkt får ett ordentligt kvitto för sin bokföring. Till en e-butik som jag gjorde konverteringsoptimering för så kunde man inte någonstans alls på sajten se vilket företag som låg bakom. I det fallet var det ett AB. Kunderna skulle kunna tro att det var svart utan företag. När jag själv betalar för något på internet vill jag gärna se vem som ligger bakom innan jag köper (om det är till mindre aktörer).

    Jag har rättat till länken nu.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  7. #7
    dunkens avatar
    dunken dunken är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    25
    Ja absolut är det viktigt. Kollar själv efter det. Tror dock inte det har någon betydelse vilken företagsform det är för besökaren då man troligtvis endast vill kunna kontakta. Dock ger nog ett AB ett seriösare intryck.

  8. #8
    Mickes avatar
    Micke Micke är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    271
    Hej, jag är en nykomling på detta forum och jobbar som webdesigner för just en e-butik som är relativt nystartad och i framfart med oprimering.
    Tänkte ge lite tips på vad som kan öka besöksantal och även sen till slut ett lyckat utfört köp.

    1. Som skrivet innan. Om man har ett AB-bolag så är det med stor fördel att ha med detta överallt på e-butiken. Inte bara i bannern utan också i din content. Det blir en trygghetskänsla för kund och besökare.

    2. Skaffa dig en kundenkät. Vid avslutat köp eller kanske direkt på hemsidan. Att låta en kund som har slutfört ett köp beskriva lite kort om vad han/hon tyckte om hemsidan och sedan publicera det väcker stort intresse opch nyfikenhet av andra köpberedda besökare, Det kanske leder till 1 eller 2 extra köp om man har tur.

    3. ha "dela" knappar på hemsidan. Att låta kunden dela med sig av en specifik produkt eller sida på e-butiken är ett stort + för er. Dels så ökar antalet besökare och dels så blir det ju gratis marknadsföring, Och vem tackar nej till det?

    4. Blogg. Detta är inget jag själv ha gett mig in på ännu, Men har sett ett antal lyckade försök med att ha en blogg över sin verksamhet (speciellt om man har e-butik).

    Det var nog allt jag kom på i skrivandets stund. Finns hur mycket som helst man kan göra för att förbättra det.

  9. #9
    Fredrik Johanssons avatar
    Fredrik Johansson Fredrik Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    375
    Är onthefly men för att hålla liv i tråden kommer ett pyttelitet tips: gröna och röda knappar fungerar bäst för mig när det kommer till "köp/beställ/klickahär". Återkommer med mer

  10. #10
    dunkens avatar
    dunken dunken är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    25
    Citat Ursprungligen postat av Fredrik Johansson Visa inlägg
    Är onthefly men för att hålla liv i tråden kommer ett pyttelitet tips: gröna och röda knappar fungerar bäst för mig när det kommer till "köp/beställ/klickahär". Återkommer med mer
    Rött sägs vara bäst på produktsidan men i kassan är ja mer tveksam till den färgen då den förknippas med att något är slut eller ej tillgängligt.
    Någon som vet bättre om vad man borde ha i själva kassan?

  11. #11
    Fredrik Johanssons avatar
    Fredrik Johansson Fredrik Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    375
    fler spontana saker:

    • Få gratis PR.. det bästa du kan göra är att göra en tävling, gör du det rätt blir det en jäkla spridning och buzz runt på bloggar( vem har bloggarna, jo människor i er målgrupp :-) ). Mycket bra exempel på detta är: http://nelly.com/se/designyourdress/.
    • Ifall du har kortbetalning online och de skulle bli nekade sitt köp gör ett automatiskt utskick till dem med information om att de kan delbetala sitt köp
    • Erbjud rabatt vid nästa köp om man skriver en kommentar om produkten man köpt efter man fått den. = Mer content, bra för andra köpare
    • Storleksguide, vad för material..


    .. kommer med mer

  12. #12
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Några fler tips från min lista:

    • Skriv någon anledning varför man ska köpa nu och inte senare (när man glömt det). Till exempel en rabatt endast vid vissa tider osv.
    • Ha en artikel länkad på alla sidor med rubriken "10 anledningar varför du ska välja just oss för att X".
    • Be någon annan att gå igenom all text på sajten och korrigera eventuella felstav och grammatikfel.
    • Ha en kassa som är superenkel att gå igenom för att göra ett köp.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  13. #13
    Greens avatar
    Green Green är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2011
    Inlägg
    115
    Live chat på hemsidan tycker jag personligen är en av dom främsta egenskaperna på en e-butik. Särsilt om det är en kanske lite mer okänd sida man beställer ifrån. Jag brukar använda mig av den, innan jag beställer från nätet. Känns tryggare på något sätt. Man vet att sidan är aktuell och att det är en person/personer bakom sidan. Sen får man snabbt svar på frågor, vilket jag tycker är viktigt. Det ska gå fort och smidigt när man handlar online.

  14. #14
    dunkens avatar
    dunken dunken är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    25
    Var personlig på din FB grupp/sida. Skoja, dra skämt men inom vissa ramar. Bjud på dig själv.
    Folk vill inte alltid ha sälj argument på sidan. Det ska vara roligt att besöka för att se om det har kommit något nytt.

  15. #15
    dunkens avatar
    dunken dunken är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    25
    Citat Ursprungligen postat av Green Visa inlägg
    Live chat på hemsidan tycker jag personligen är en av dom främsta egenskaperna på en e-butik. Särsilt om det är en kanske lite mer okänd sida man beställer ifrån. Jag brukar använda mig av den, innan jag beställer från nätet. Känns tryggare på något sätt. Man vet att sidan är aktuell och att det är en person/personer bakom sidan. Sen får man snabbt svar på frågor, vilket jag tycker är viktigt. Det ska gå fort och smidigt när man handlar online.
    Vi har fått riktigt bra feedback på vår. Och vi märker att vi kan hjälpa folk som undrar om en storlek, vara som har funnits i lager eller annat.
    Är vi inte online så syns inte chatten och det tycker jag är bättre än en röd lampa som visar att vi inte är närvarande.

  16. #16
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Citat Ursprungligen postat av dunken Visa inlägg
    Vi har fått riktigt bra feedback på vår. Och vi märker att vi kan hjälpa folk som undrar om en storlek, vara som har funnits i lager eller annat.
    Är vi inte online så syns inte chatten och det tycker jag är bättre än en röd lampa som visar att vi inte är närvarande.
    Riktigt bra tips. Ska se om jag kan fixa det.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  17. #17
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Mycket intressant tråd, alltid kul att se vad för små tips olika personer använder för att öka konverteringen.
    Det största jag tog med mig från distilled konferensen förra året var från en kille som var Conversion Rate Optimizer. Hans största tips har jag använt flitigt sen dess, och det är att göra själva beställning / orderprocessen så enkel som möjligt för kunden.
    Det ger verkligen ett mycket bra resultat. Kunden ska behöva fylla i så lite information som möjligt innan de har "bestämt sig" för att köpa.

    Ett exempel. Den ena E-butiken jag jobbar med nu har en 4 stegs process innan man köper produkten. Deras första sida har en massa formulär som man fyller i innan man gör en beställning. Närmare 90% av de potentiella kunderna försvinner i det steget. I den andra butiken är det bara 55% som försvinner i samma process, där väntar man istället med all information från kunden till steg 4, dvs efter att de har valt alla tillval så att köpet i princip är klart.

    Skillnaden på konvertering är verkligen stor mellan dessa sidorna. Samma brand, 2 olika länder förvisso, men samma produkter och en i övrigt identisk hemsida. Den sämre har 11% avslut från "köpsidan" medan den andra har strax över 20% från samma sida.

  18. #18
    Sweelys avatar
    Sweely Sweely är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    269
    Jag brukar gilla när man inte behöver fylla i särskilt mycket och endast ens personnummer.

    Minns inte vilka ställen som kört på det, men jag minns i alla fall att jag bara behövde ange mina personnummer och så var det klart — min adress, mitt telefonnummer och allt det där fylldes i automatiskt

  19. #19
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Det hade varit guld värt för mig att ha det på mina sidor, för vi behöver en hel del information av våra kunder, men av ovan nämnda anledning vill jag att de ska behöva skriva så lite som möjligt Säg gärna till i tråden om du kommer på vilken sida som hade den lösningen Nabil.

  20. #20
    dunkens avatar
    dunken dunken är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    25
    Citat Ursprungligen postat av Niklas Aronsson Visa inlägg
    Det hade varit guld värt för mig att ha det på mina sidor, för vi behöver en hel del information av våra kunder, men av ovan nämnda anledning vill jag att de ska behöva skriva så lite som möjligt Säg gärna till i tråden om du kommer på vilken sida som hade den lösningen Nabil.
    Klarna har ju det till sina lösningar, tror dom flesta har så du endast behöver skriva in personnummer. Det som behövs dock är e-post & mobilnr. Lite beroende på vad man säljer. Mobil för att kunna skicka sms avi på kollinummer e-post för att kunna få orderbekräftelsen. Kunde dock skickats som sms till mobil men är svårt att få alla kunder till att använda det. Finns ju dom som fortfarande inte har.

  21. #21
    plekiss avatar
    plekis plekis är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    153
    Citat Ursprungligen postat av Sweely Visa inlägg
    Jag brukar gilla när man inte behöver fylla i särskilt mycket och endast ens personnummer.

    Minns inte vilka ställen som kört på det, men jag minns i alla fall att jag bara behövde ange mina personnummer och så var det klart — min adress, mitt telefonnummer och allt det där fylldes i automatiskt
    Tror att det är klarna som har denna tjänst bland annat. Enkelt att implementera och mycket smidig för kunden.

    Personligen gillar jag e-butiker där man kan handla grejer och slippa bli medlem. Är e-butiken bra kommer jag tillbaka och skapar konto.

  22. #22
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Hmm Klarna, okej tack för svaret.

  23. #23
    Kaugesaars avatar
    Kaugesaar Kaugesaar är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2009
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    76
    Cookiebaserad lagerstatus som visar "antal" varor i lager.
    T ex. så kör ofta flyg/resbolag med denna metod fast med priserna istället. Allt för att öka konverteringen på en återkommande besökare.

    Snabbakassa med personnummer.
    T ex. http://www.snabbkassa.com

    Fri frakt.
    Kommer garanterat att öka konverteringsfrekvensen. Utvärdera om det passar dig och din verksamhet.

    Kommentarer till produkter gjorda av andra användare.
    Spelar faktiskt ingen roll om så kommentarerna överlag är negativa. Det ökar i de flesta fall konverteringsfrekvensen.

    Gärna fler än en (1) produktbild.
    Om du bara har en, fuska genom att skapa en spegelvänd bild. (Min favorit, så enkelt, så dumt, men det fungerar)

    Erbjud köp mot faktura.
    Ökar konverteringsfrekvensen tänk dock på att man kommer som kund välja bort andra betalningsmetoder. Antal köp gjorda med kort kommer troligtvis att sjunka.

    Skippa 3d secure om du kan.
    Krångligt jobbigt och bökigt. Vet inte hur många gånger jag tänkt köpa något när jag inte har min bankdosa tillgänglig.

    Testa dig fram med olika texter på köpknapparna
    T ex. "Beställ" "Lägg i varukorg" "Köp". Har testat men det skiljer från webbplats till webbplats men det finns ofta ens viss skillnad.
    Besök min SEO-Blogg kaugesaar.se

  24. #24
    dunkens avatar
    dunken dunken är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    25
    Citat Ursprungligen postat av Kaugesaar Visa inlägg

    Fri frakt.
    Kommer garanterat att öka konverteringsfrekvensen. Utvärdera om det passar dig och din verksamhet.
    När det gäller fri frakt så kan jag inte säga att jag sett någon ökning som många påstår att det blir. Möjligtvis vid småköp där varorna inte kostar så mycket.
    Det gäller dock att visa vad det kommer kosta tidigt och gärna ha fri frakt över tex 600 kr beroende på vad man har för snitt order. Detta gör att besökaren gärna lägger på sig något extra för att slippa frakten och du ökar snittordern.

    Allt är dock helt beroende på vad man säljer. Och så kan det vara bra att ha en frakt för att kunna köra en kampanj med fraktfritt.
    Inget är rätt eller fel men enligt min åsikt ska man inte stirra sig blind på att det måste vara fri frakt.

  25. #25
    Susann Stjernborgs avatar
    Susann Stjernborg Susann Stjernborg är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    158
    Eftersom jag själv bor långt ute på landet och helt saknar allt vad mobiltäckning heter så använder jag mobil väldigt sparsamt.
    Som kund tvärnitar jag på sajter som kräver att jag lägger in mitt mobilnummer. Det finns dom som absolut ska ha mobilnumret även om jag inte behöver välja att få SMS vid leverans. Då får dom hitta andra kunder än mig, den saken är klar. Mitt mobilnummer angår dom inte om jag inte vill att dom ska använda det...

    Citat Ursprungligen postat av dunken Visa inlägg
    Klarna har ju det till sina lösningar, tror dom flesta har så du endast behöver skriva in personnummer. Det som behövs dock är e-post & mobilnr. Lite beroende på vad man säljer. Mobil för att kunna skicka sms avi på kollinummer e-post för att kunna få orderbekräftelsen. Kunde dock skickats som sms till mobil men är svårt att få alla kunder till att använda det. Finns ju dom som fortfarande inte har.

  26. #26
    dunkens avatar
    dunken dunken är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Sölvesborg
    Inlägg
    25
    Det låter inte fel. Epost borde vara det enda eller att man kan välja antingen epost eller sms.

  27. #27
    kesaplibs avatar
    kesaplib kesaplib är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2011
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    4
    Bra post! Ska skriva lite tips här så fort jag får tid

  28. #28
    ploppan73s avatar
    ploppan73 ploppan73 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2011
    Inlägg
    60
    Fick precis en mail om denna video som jag själv hittade lite gosaker i...

    http://7steg.com/blogg/konvertering-ehandel
    Senast redigerat av Tobias Nyholm den 2012-08-19 klockan 01:31. Anledning: Länkar direkt till videon istället.

  29. #29
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Någon som har mer tips?
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  30. #30
    Jokuss avatar
    Jokus Jokus är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2012
    Inlägg
    1
    Copyn kan ha väldig betydelse! Bara att till exempel byta ut ordet "Beställ" mot "Få" i lämpliga sammanhang kan göra stor skillnad. Här kan ni läsa några tips:

    http://contentverve.com/how-to-write...le-techniques/

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Optimera konverteringen i din webbutik
    Av AndersIvar i forum E-handel och konverteringsoptimering
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-06-26, 18:44
  2. Ge mig tips på bra CMS verktyg
    Av Janna i forum Optimering
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 22:04
  3. 100 SEO-tips!
    Av Jim Westergren i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-12-26, 19:27
  4. Gratis är gott | Liten videoklipp samling
    Av cabdirazzaq i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 15:38
  5. Samling av resurser inom länkstrategier
    Av Jim Westergren i forum Länkbygge
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 01:05