Resultat 1 till 4 av 4

Jag säljer SVENSKA Facebook Likes!

  1. #1
    Marknads avatar
    Marknad Marknad är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2015
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    15
    Halloj där! Låt mig först och främst presentera mig! Jag är VD för MRLikes.

    Jag kan garanterat ge dig 1000 st Svenska Likes som levereras till din Facebook sida. Personerna som kommer *Gilla* din sida är återigen för att förtydliga det hela enbart Svenska personer. Snittåldern av dessa personer är 18-55 och kommer från alla Sveriges hörn.


    Varför ska du köpa Svenska-likes? Nästan varannan svensk använder Facebook flitigt, detta kanske säger hur viktigt det är för ditt företag att synas där för sin egen skull. Tjänsten kan köpa obegränsat många gånger. Ta chansen!

    Hör av dig i PM vid intresse.

  2. #2
    Tomt1s avatar
    Tomt1 Tomt1 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2016
    Inlägg
    8
    1000 svenska likes är ganska lite....

    Sedan är det ju roligt att snittet är mellan 18-55 år på de som kommer gilla det innebär således att personer också är utanför det spannet. Skulle vara roligt hur du kunde räkna fram ett så stort intervall som snitt, snittet är i regel kanske då 35 utan att veta mer om populationen.


    Citat Ursprungligen postat av Marknad Visa inlägg
    Halloj där! Låt mig först och främst presentera mig! Jag är VD för MRLikes.

    Jag kan garanterat ge dig 1000 st Svenska Likes som levereras till din Facebook sida. Personerna som kommer *Gilla* din sida är återigen för att förtydliga det hela enbart Svenska personer. Snittåldern av dessa personer är 18-55 och kommer från alla Sveriges hörn.


    Varför ska du köpa Svenska-likes? Nästan varannan svensk använder Facebook flitigt, detta kanske säger hur viktigt det är för ditt företag att synas där för sin egen skull. Tjänsten kan köpa obegränsat många gånger. Ta chansen!

    Hör av dig i PM vid intresse.

  3. #3
    Marknads avatar
    Marknad Marknad är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2015
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    15
    Jag kan fixa betydligt mer än 1000, men jag vill inte börja med stort antal direkt

  4. #4
    swesacs avatar
    swesac swesac är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2018
    Inlägg
    6
    Jag kan behöva hjälp att få fler gilla på fb 😊
    Senast redigerat av swesac den 2018-02-10 klockan 09:48. Anledning: Felstavning

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Säljer 100% aktiva svenska likes / twitterfollowers / youtube-views
    Av socialmarknadsforing i forum Sociala medier
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2015-05-14, 17:29
  2. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2013-04-16, 18:58
  3. Facebook likes till facebook page
    Av plekis i forum Sociala medier
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-07-24, 20:17