Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 30 av 40

Har ditt företag en Facebook fan page?

  1. #1
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Har ni en Facebook fan page till ditt företag idag? Skulle du önska att få fler likes till det och ge dina potentiella kunder mer förtroende för ditt företag innan du pratat med dom? Vill du nå ut till kunder som inte har blivit rekommenderade utan bara hittat dig via internet?

    En bra lösning kan vara att ha en stor grupp med människor som gillar din sida på Facebook detta är förtroendeingivande och väcker intresse. Att få folk att gilla ens sida på Facebook kan ta väldigt lång tid att bygga upp, vi har en lösning som snabbar på processen helt enkelt genom att köpa sina likes.

    Vi har ett erbjudande nu då man får 1000 likes för 750 kr och 2000 likes för 1250 kr, om högre antal skulle önskas så är det också möjligt men det tar vi personligen ifall intresse skulle finnas.

    MVH

  2. #2
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Intressant och spännande. Väldigt nyfiken, kan du skicka ett PM och skriva lite mer om hur detta fungerar i praktiken?

  3. #3
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Frågor jag ställer mig:

    * HUR kan ni garantera antalet "likes"?
    * HUR snabbt kan ni leverera dem?

  4. #4
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Genom det systemet vi har så kan vi garantera upp till 4000 likes på en och samma sida, det är därför vi satt vårt erbjudande på 2000 som högst, för att besvara frågan hur så är det väl för att har tillgång till det.

    Hur snabbt är beroende på hur många fans man vill ha men 1000 inom 12 timmar och 2000 likes inom 24 timmar är något som är garanterat.
    Senast redigerat av Robin Ljungbeck den 2011-06-15 klockan 17:49.

  5. #5
    Tobias Nyholms avatar
    Tobias Nyholm Tobias Nyholm är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    881
    Citat Ursprungligen postat av Patrik Berggren Visa inlägg
    * HUR kan ni garantera antalet "likes"?
    Jag undrar också hur ni/du kan garantera likes? Är det likes från riktiga personer? Är de medvetna om att de "Gillar" just min företagssida eller luras de på något sätt?
    CTO på Happyr.com. Vi gör rekrytering effektivt

  6. #6
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Nyholm Visa inlägg
    Jag undrar också hur ni/du kan garantera likes? Är det likes från riktiga personer? Är de medvetna om att de "Gillar" just min företagssida eller luras de på något sätt?
    Vi har ett stort nätverk av personer som vi har ett system tillsammans med, personerna är inte fajkade (botar eller inaktiva) och dom är fullt medvetna om vilken sida dom "gillar".

  7. #7
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    att få "likes", genom "incentives" (olika system, nätverk av personer) är totalt VÄRDELÖSA!

    Kan jag däremot får 1000 likes för 750 kr och som dessutom är RIKTADE mot mitt "område", då är det guld värt ...

  8. #8
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av Patrik Berggren Visa inlägg
    att få "likes", genom "incentives" (olika system, nätverk av personer) är totalt VÄRDELÖSA!

    Kan jag däremot får 1000 likes för 750 kr och som dessutom är RIKTADE mot mitt "område", då är det guld värt ...
    Definera "värdelösa", tror du måste tänka lite större än vad du gör nu.

    Om jag som kund ska köpa exempelvis snus på internet får tag på 4 olika sidor, alla har Facebook sida kopplad till hemsidan, 3 av dom sidorna är det 10 - 20 personer som gillar och en av dom har 1000 likes. Vilken hade du beställt från Patrik?

  9. #9
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    För min egen del bryr jag mig inte om "antal likes". Det viktiga är:

    * Hur mycket är varje like värd per månad *

    Se det så här:

    Min FB-sida har, säg, 500 st likes som växt "organiskt", varje "like" genererar 10 kr/mån vilket gör 5 000 kr/mån i inkomster.
    Samtidigt har jag en annan sida med 1000 st likes som är "köpta" för syns skull och där varje like endast producerar 1 kr/mån ...

    Vilka likes vill du ha?

  10. #10
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av Patrik Berggren Visa inlägg
    För min egen del bryr jag mig inte om "antal likes". Det viktiga är:

    * Hur mycket är varje like värd per månad *

    Se det så här:

    Min FB-sida har, säg, 500 st likes som växt "organiskt", varje "like" genererar 10 kr/mån vilket gör 5 000 kr/mån i inkomster.
    Samtidigt har jag en annan sida med 1000 st likes som är "köpta" för syns skull och där varje like endast producerar 1 kr/mån ...

    Vilka likes vill du ha?
    Okej jag förstår hur du tänker.

    Om jag går efter ditt exempel nu så finns det ju faktiskt någon helt fantastiskt
    man kan göra, vad tror du om detta?

    Du låter din sida växa "organiskt" så dom som kommer in fortsätter att generera 10kr/mån
    Sen hade jag tagit erbjudandet ovan direkt då dom ligger på ca 62,5 öre st och i
    ditt exempel så har jag ju tjänat in dom pengarna redan första månaden, plus att det ger
    den effekten som jag pratar om tidigare.

    Jag har inte sagt att detta är bättre fans än dom som bor i ditt område och är
    intresserade av dina produkter, det är kanske därför dom inte kostar mer än vad dom gör
    också men det kan vara något som jag får satsa på att erbjuda i framtiden.

    tycker det är väldigt givande med all konstruktiv kritik

  11. #11
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Hej Robin,

    Detta var intressant även om jag dock tror att det bryter mot Facebooks regler (eller?). Precis som du säger så kan det vara bra för att ge förtroende. En nyfiken fråga, av dessa 4000 hur många riktiga personer är dessa? Jag antar ju att det finns många konton per person.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  12. #12
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren Visa inlägg
    Hej Robin,

    Detta var intressant även om jag dock tror att det bryter mot Facebooks regler (eller?). Precis som du säger så kan det vara bra för att ge förtroende. En nyfiken fråga, av dessa 4000 hur många riktiga personer är dessa? Jag antar ju att det finns många konton per person.
    Hej Jim!

    Det bryter faktiskt inte mot några av Facebooks regler då vi inte använder oss av något spam, dubbla konton eller liknande. det är helt enkelt personer som vill hjälpa varandra i lite större skala än en grupp på säg 20 personer. Men jag förstår helt varför du antar det.

  13. #13
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Den stora frågan är: "Är de kvar så länge som en månad, eller sticker de vid första kontakten?"

    OM ett "lead" (vilket en like är) AKTIVT LETAT upp fanpagesidan och klickar "like" så ligger den personen kvar väldigt länge OM du levererar innehåll som den personen är attraherad av

    Köpta leads sticker oftast vid första kontakten, av en anledning: "De har själva INTE valt efter intresse, utan efter andra premisser"

  14. #14
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Från vilket land/länder är personerna?
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  15. #15
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av Patrik Berggren Visa inlägg
    Den stora frågan är: "Är de kvar så länge som en månad, eller sticker de vid första kontakten?"

    OM ett "lead" (vilket en like är) AKTIVT LETAT upp fanpagesidan och klickar "like" så ligger den personen kvar väldigt länge OM du levererar innehåll som den personen är attraherad av

    Köpta leads sticker oftast vid första kontakten, av en anledning: "De har själva INTE valt efter intresse, utan efter andra premisser"
    Ja svaret på den stora frågan är ju egentligen inte så lätt att svara på, pågrund av att jag inte styr dom andra användarna utan vi får helt enkelt se till tidigare resultat, och då har vi lagt märke till att det brukar ligga ett bortfall på 50 st per 1000 vi lägger in (per år). men detta är något som vi har i bakhuvudet när vi säljer det så vi lägger alltid in några extra så man inte på något sätt ska känna sig lurad eller att man inte fått det man betalat för.

  16. #16
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren Visa inlägg
    Från vilket land/länder är personerna?
    Dom kommer inte från något specifikt land utan det kan f.ex. vara lika mycket från USA som från Sverige.

  17. #17
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Men är merparten från Asien?
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  18. #18
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Det med att "köpa leads" gör man för att skapa FLER KUNDER, därför av yttersta vikt att det finns NÅGOT gemensamt med det "köpta leadet" och det "jag har att erbjuda", annars är det pengar i sjön.

    Trovärdigheten kommer inte direkt från "antal likes", utan även efter AKTIVITETEN från de "som gillar sidan/det man har att erbjuda" ...

    Kunde du erbjuda likes från svenskar som dessutom är intresserade av, t ex hundar, så skulle jag köpa så många jag kunde för 0.65 kr/like ...

  19. #19
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren Visa inlägg
    Hej Robin,

    Detta var intressant även om jag dock tror att det bryter mot Facebooks regler (eller?). Precis som du säger så kan det vara bra för att ge förtroende. En nyfiken fråga, av dessa 4000 hur många riktiga personer är dessa? Jag antar ju att det finns många konton per person.
    Heh, det var det absolut första jag tänkte också. Facebook kan väl knappast godkänna detta? Men vad jag kunde hitta så fanns där inga regler (än) om detta.

    Tycker detta är väldigt intressant, och som jag skrev till dig i PM Robin så har ju idén en fantastisk potential. Men samtidigt måste jag ju hålla med Patrik om att värdet för att få 1000 random likes genererar ju inget värde alls för 99,5% av alla företag.

    Om nätverket däremot är lojala mot er, och vanliga personer, och ni kan skicka in någon form av marknadsföring via de 1000 / 2000 personerna, då pratar vi värde.
    1000 normala personer som länkar till min e-handel eller en ny produkt/tjänst efter mina direktiv 1-2 ggr per månad till alla sina followers, där finns ju värdet. Finns den möjligheten? Och hur mycket kan jag betala för det?

  20. #20
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    En fråga. Jag har ca 1200 riktiga fans till min fansida om N.nu. Om jag skriver något och bara får lite antal som gillar det. Typ 0,4 % återkoppling är det inte så då att det inte kommer upp som toppnyhet på andras walls? Så om man har en stor procent köpta likes som inte är så intresserade blir det ju en liten % återkoppling och mindre chans att komma upp som toppnyhet. Har jag rätt eller är mitt antagande fel?
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  21. #21
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Jim, du har delvis rätt.

    För att komma upp som toppnyhet KRÄVS aktivitet från de som är vänner/gillar ens fanpage. Med aktivitet räknas att man får ett svar, ett "like" eller ett "share" (om det handlar om en länk). %:en är nog inte så vitkig, bara man får "fler actions" på ett inlägg, än de andra toppnyheterna får ...

    Därför är det ÄNNU viktigare att man har RIKTADE leads för att bygga sin fanpagebase, annars är den faktiskt HELT VÄRDELÖS, oavsett hur många likes man har ...

  22. #22
    Patrik Berggrens avatar
    Patrik Berggren Patrik Berggren är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Tärnö Gård, Västerås
    Inlägg
    1 383
    Niklas, precis!

    om man skulle kunna "köpa annonsering", där man kan posta en länk och där 1000 - 4000 kan klicka gilla och/eller share ... DÅ snackar vi mer värden

  23. #23
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren Visa inlägg
    En fråga. Jag har ca 1200 riktiga fans till min fansida om N.nu. Om jag skriver något och bara får lite antal som gillar det. Typ 0,4 % återkoppling är det inte så då att det inte kommer upp som toppnyhet på andras walls? Så om man har en stor procent köpta likes som inte är så intresserade blir det ju en liten % återkoppling och mindre chans att komma upp som toppnyhet. Har jag rätt eller är mitt antagande fel?
    Så som jag har uppfattat det så spelar det ingen roll hur många % återkoppling man har fått, det jag tänker mig är att det vart väldigt konstigt ifall uppdateringen bara kom upp hos vissa användare och sedan gör dom en utvärdering av återkopplingen om den är "bra" nog för att visas hos andra användare. Men rätta mig gärna om jag har fel.

    Och för att svara på din andra fråga så merparten kommer framför allt från USA, england, norge och sverige. haha annars hade det sett lite tokigt ut om alla kommit från asien, mycket befogad fråga

  24. #24
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av Niklas Aronsson Visa inlägg
    Heh, det var det absolut första jag tänkte också. Facebook kan väl knappast godkänna detta? Men vad jag kunde hitta så fanns där inga regler (än) om detta.

    Tycker detta är väldigt intressant, och som jag skrev till dig i PM Robin så har ju idén en fantastisk potential. Men samtidigt måste jag ju hålla med Patrik om att värdet för att få 1000 random likes genererar ju inget värde alls för 99,5% av alla företag.

    Om nätverket däremot är lojala mot er, och vanliga personer, och ni kan skicka in någon form av marknadsföring via de 1000 / 2000 personerna, då pratar vi värde.
    1000 normala personer som länkar till min e-handel eller en ny produkt/tjänst efter mina direktiv 1-2 ggr per månad till alla sina followers, där finns ju värdet. Finns den möjligheten? Och hur mycket kan jag betala för det?
    Som det ser ut idag så är tjänsten mest användbar för företag som f.ex. har en konkurrent som dom vill ligga över och visa sig mer populära utåt (prestige), men också för dom med webbshop som helt enkelt vill se mer pålitliga ut, eftersom idag litar många på Facebook och har man då en FB ruta på sin hemsida där man ser att den har väldiigt många likes så tror jag att många kunder nöjer sig med att se det.

    Längre än så har vi inte kommit men att utveckla tjänsten till det du pratar om att man ska få återkoppling av dom personerna som "gillar" är något vi strävar efter och jobbar på.

  25. #25
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Citat Ursprungligen postat av Patrik Berggren Visa inlägg
    Jim, du har delvis rätt.

    För att komma upp som toppnyhet KRÄVS aktivitet från de som är vänner/gillar ens fanpage. Med aktivitet räknas att man får ett svar, ett "like" eller ett "share" (om det handlar om en länk). %:en är nog inte så vitkig, bara man får "fler actions" på ett inlägg, än de andra toppnyheterna får ...

    Därför är det ÄNNU viktigare att man har RIKTADE leads för att bygga sin fanpagebase, annars är den faktiskt HELT VÄRDELÖS, oavsett hur många likes man har ...
    Tack för att du svarade på den frågan Patrik, men om det du skriver stämmer så räcker det ju med att någon av dina 200 riktade fans skriver någon för att det ska dyka upp på alla 2200 personer som "gillar" walls, är inte det något positivt?

  26. #26
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Citat Ursprungligen postat av Robin Ljungbeck Visa inlägg
    Som det ser ut idag så är tjänsten mest användbar för företag som f.ex. har en konkurrent som dom vill ligga över och visa sig mer populära utåt (prestige), men också för dom med webbshop som helt enkelt vill se mer pålitliga ut, eftersom idag litar många på Facebook och har man då en FB ruta på sin hemsida där man ser att den har väldiigt många likes så tror jag att många kunder nöjer sig med att se det.

    Längre än så har vi inte kommit men att utveckla tjänsten till det du pratar om att man ska få återkoppling av dom personerna som "gillar" är något vi strävar efter och jobbar på.
    Den dagen tror jag att ni kommer börja tjäna bra med pengar, för det är nog där det stora värdet ligger för många. Skulle uppskatta att istället för att ha en target på 0.1 - 1% av marknaden så skulle ni nog vara aktuella för majoriteten av alla brands / företag.
    Jag hade köpt era tjänster för kunders räkningar på löpande band.

    Det jag är mest nyfiken över är hur ni kan få dessa personerna, som är vanliga personer säger du, att "lika" ett företag men ni kan inte få dom till att posta en uppdatering om företaget som man hade kunnat nyttja som aktiv marknadsföring?
    Och om ni har personer från Norge, Sverige, USA och England, varför kan jag inte bara köpa de svenska "likesen" eftersom de kan jag ju ha glädje av.

    Som sagt, oerhört spännande och jag önskar er all lycka med detta. Tror ni har något potentiellt stort på gång, men det måste nog utvecklas lite mer än att bara handla om "likes".

  27. #27
    Susann Stjernborgs avatar
    Susann Stjernborg Susann Stjernborg är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    158
    Om den som gillat din sida aldrig interagerar med sidan alls kommer dom så småningom inte att se din sida alls i nyhetsflödet.
    Du förlorar affinitydelen i edgrankalgoritmen.

    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren Visa inlägg
    En fråga. Jag har ca 1200 riktiga fans till min fansida om N.nu. Om jag skriver något och bara får lite antal som gillar det. Typ 0,4 % återkoppling är det inte så då att det inte kommer upp som toppnyhet på andras walls? Så om man har en stor procent köpta likes som inte är så intresserade blir det ju en liten % återkoppling och mindre chans att komma upp som toppnyhet. Har jag rätt eller är mitt antagande fel?

  28. #28
    Robin Ljungbecks avatar
    Robin Ljungbeck Robin Ljungbeck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    16
    Vela inte göra en ny tråd utan gör en uppdatering på denna istället.

    Vi har ni kommit fram till en lösning där du kan få endast svenska fans, man slipper alltså alla dom andra engelsktalande personerna. Pga vi har märkt att det är många som man säljer till personer i Sverige och inte alla skriver sina uppdateringar på både svenska och engelska som n.nu.

    Därför kan vi nu erbjuda möjligheten där du kan både sälja och få en större massa kunder på samma gång.
    Dock är taket för denna tjänst inte lika hög som det förra, såhär ser det ut:

    300 Svenska fans 900 kr

    500 Svenska fans 1500 kr

    Sen har vi tagit fram en blandad lösning med 50 % svenska och 50 % internationella.

    750 blandade fans 1400 kr

    1000 blandade fans 2000 kr

    uppstod det några frågor så fram med dom bara, och är ni intresserad så skicka PM.

    Vänligen
    Robin

  29. #29
    Favazzas avatar
    Favazza Favazza är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2011
    Inlägg
    9
    Hur går det? Fått någon feedback på detta?

  30. #30
    Susann Stjernborgs avatar
    Susann Stjernborg Susann Stjernborg är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    158
    Det kan ju inte vara så intressant med köpta fans om man inte på förhand vet att dom är intresserade av ens sida och kommer att interagera med den så att "XX talar om detta" åker upp. Det är inte så imponerande med ett antal tusen fans och 10 som pratar om detta...

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 2 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 2 gäster)

Liknande ämnen

  1. Facebook likes till facebook page
    Av plekis i forum Sociala medier
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-07-24, 20:17
  2. Har du en stor svensk facebook gruppe?
    Av sonnur i forum Sociala medier
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-09, 18:31
  3. Lägg till ditt företag på MortWiki
    Av Mortfiles i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 23:42
  4. När uppdateras en Page Rank?
    Av eidos- i forum PageRank
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 06:41