Resultat 1 till 3 av 3

Ologiskt mönster

  1. #1
    Olof86s avatar
    Olof86 Olof86 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2013
    Inlägg
    157
    Hej,

    Jag sitter här och analyserar GA datan som flödat in. Ser att jag har exempelvis 2 försäljningar på 22 kundvagnar under en kortare tidsperiod. Självklart är det så att kunder oftast jämför priserna fram och tillbaka men jag tycker ändå att antalet är rätt högt och konverteringen har fått mig att förenkla hela köpes-proceduren för mina kunder. Detta är dessutom unika besök ifall någon undrar.

    Är det någon som har någon åsikt om denna siffra?..

  2. #2
    magbobs avatar
    magbob magbob är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2010
    Inlägg
    48
    Om betalningsmetoder och leveransmetoder inte är tillräckligt lätthittat på sidan så använder många detta sätt för att få svar på frågorna man har kring leverans och betalning. I ditt fall så har du förmodligen angett detta för dåligt. Få denna information att sticka ut så blir det förmodligen bättre.

  3. #3
    Olof86s avatar
    Olof86 Olof86 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2013
    Inlägg
    157
    Jag anser mig vara en riktig detaljnörd men jag tänker inte förneka att så kanske är fallet som du säger. Dock tycker jag ändå att själva proceduren är enklare än stora e-butiker om man ska ha dom som jämförelse. Tack för svaret.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Tydligt mönster för bestraffning
    Av RobinS i forum Förtroende "trust" och straff "penalty"
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 15:20