Resultat 1 till 3 av 3

behöver en bollblank :)

  1. #1
    pawneds avatar
    pawned pawned är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2014
    Inlägg
    14
    Hej har startat en webshop. och behöver en bollblank. och någon som bara kollar på det "yttre" och säger de negativa och positiva egenskaperna med sidan.

    hemsidan är ijet.se

    den är ganska nybyggd och jag är inte 100%klar så jag förväntar mig ganska mycket negativt. men det är det jag behöver så att jag kan få mig en bild av vad jag bör göra.

    Obs. jag håller fortfarande på att lägga in produkter. så alla är inte inlagd.

    seo väg vet jag redan att det är mycket jobb.

    skriv gärna några förslag på ändringar.

  2. #2
    gelkis avatar
    gelki gelki är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2012
    Ort
    Sävedalen
    Inlägg
    141
    Hej Pawned!
    Ja, den är snygg. Men priserna? Inom den branschen är det naturligtvis hemskt konkurrens. Meny länkarna hade jag haft id nummer efter namnet i länken och inte innan. Men det är ju presta plattform så man kan kanske inte ändra detta. Och ja, jag saknar Kundservice knappen längst upp. Telefonnummer fattas för bra trovärdighet? Om du kör på Svenska så ha allt på Svenska! Inte "Money back guarantee". Paypal kreditkort möjligheter...hmmm... jag hade kört på klarna faktura hellre istället för Paypal. Det borde finnas en tydlig inkl moms och exkl moms. Om du kör med lojalitetspoäng så förenkla detta genom att kalla det för bonus system.

  3. #3
    pawneds avatar
    pawned pawned är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2014
    Inlägg
    14
    Citat Ursprungligen postat av gelki Visa inlägg
    Hej Pawned!
    Ja, den är snygg. Men priserna? Inom den branschen är det naturligtvis hemskt konkurrens. Meny länkarna hade jag haft id nummer efter namnet i länken och inte innan. Men det är ju presta plattform så man kan kanske inte ändra detta. Och ja, jag saknar Kundservice knappen längst upp. Telefonnummer fattas för bra trovärdighet? Om du kör på Svenska så ha allt på Svenska! Inte "Money back guarantee". Paypal kreditkort möjligheter...hmmm... jag hade kört på klarna faktura hellre istället för Paypal. Det borde finnas en tydlig inkl moms och exkl moms. Om du kör med lojalitetspoäng så förenkla detta genom att kalla det för bonus system.





    Hej gelki.

    tack för svaret!

    Du hade många åsikter, precis vad jag behöver!

    Jag ska se över det med priserna. men jag har en liten begränsning då för ett par anledar så kan inte sänka jätte mycket utan att bara tjäna 1-300kr per produkt. men jag ska kolla på det!

    Jag ska se om man kan ändra det där med id nummret före namnet ser lite skumt ut. men som sagt så är Prestashop lite begränsat.

    Jag ska göra en flik uppe till höger om "hem" knappen där det ska stå Kundservice där ska det komma fram ett kontakts formulär.
    Andledning till att jag inte har något telefon nummer är för att jag inte fixat ett "eget" nummer till ijet ännu. Men ska genomföras.

    Och det där med vissa saker på engelska är en del fixat nu. men har någon sak kvar. det ska översättas. Anledning varför jag inte kör med klarna faktura är för att i dags läget står det utanför min budget. men jag kommer att inför en delbetala/faktura tjänst från handelsbanken.

    Ska kolla om man kan ställa in inkl moms och exkl moms så att man ser tydligt vad som gäller.


    Skriv gärna om du hittar något mer

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Behöver du bra SEO-texter?
    Av Göran Jacobson i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 16:14
  2. Behöver kurs i SEO
    Av Auktionen i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 15:49
  3. Behöver råd.
    Av ekokraft i forum Google
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-25, 19:06
  4. Behöver Råd!
    Av roax66 i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 23:50
  5. Behöver smakråd
    Av Da Bear i forum Övrigt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-03-10, 20:56