Resultat 1 till 1 av 1

Online content manager - London

  1. #1
    Alexpws avatar
    Alexpw Alexpw är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2014
    Inlägg
    10
    Innan själva annonsen vill jag tacka för den fina responsen till den förra annonsen jag lade ut. Tack. Denna gång letar vi efter någon litet mer erfaren. Du kanske har jobbat ett år eller ett par år i SEO-branschen, och letar efter en ny spännande utmaning på en ny spännande plats. Jag ville bara förklara skillnaderna i annonserna.

    Svensk online site manager

    Du kommer att arbeta i vårt hårt arbetande och duktiga marknadsföringsteam. Ditt arbete kommer ha direkta resultat på hur vår organisation marknadsför de produkter och tjänster vi erbjuder.

    Du kommer att ingå i en dynamisk grupp med experter inom en rad olika områden. Du kommer att få friheten och möjligheten till att prestera ditt yttersta, lära dig nya färdigheter, och förbättra de färdigheter du redan har. Vi söker en person som har ett bra öga för detaljer, och tycker om att arbeta mycket och självständigt. Personen vi letar efter är bra på att planera dina egna arbetsdagar, och har tidigare erfarenhet från marknadsföring på webben eller från att arbeta med SEO. Vi erbjuder fantastiska karriärmöjligheter samt en stimulerande arbetsmiljö.


    Du kommer att arbeta med att…

    • Planera och utveckla en SEO-strategi för ett av våra varumärken tillsammans med våra duktigaste experter.
    • Ta hand om både existerande och nya affiliates.
    • Öka försäljningen på våra webbsidor genom optimering.
    • Planera och utföra e-mail marknadsföringskampanjer till vårt nuvarande kundunderlag.
    • Skapa och uppdatera innehåll till webbsidor och ta fram en innehållsstrategi.
    • Se över kundsupporten för en av våra webbsidor.


    Din bakgrund

    • Utmärkta färdigheter när det kommer till att läsa och skriva svenska. Vi ser helst att svenska är ditt modersmål.
    • Över ett års erfarenhet inom internetbaserad marknadsföring eller SEO.
    • Kan kommunicera och uttrycka idéer tydligt.
    • Värdesätter en välfungerande kundsupport och gör det lilla extra för att våra patienter ska få den service de förtjänar.
    • Problemlösare med goda analytiska egenskaper.
    • Tycker om att skriva och producera nytt innehåll.
    • Har rätt attityd – vi letar efter någon som ser möjligheterna, inte problem.
    Senast redigerat av Alexpw den 2015-10-19 klockan 10:14.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Online Marketing Manager - London
    Av jeppe_london i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-12-31, 13:54
  2. Online Marketing Executive för heltidstjänst i London
    Av Hexpress i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-05-24, 10:56
  3. Jobb, London: Svensk SEO-kunnig Website manager i ungt företag
    Av Blomman i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-16, 18:08