Resultat 1 till 3 av 3

Behöver tips på bra hosting för satellitsidor!

  1. #1
    Skalmans avatar
    Skalman Skalman är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2014
    Inlägg
    3
    Hejsan,

    mitt privata nätverk av sidor växer så det knakar och har använt en hel del olika hostingtjänster. Senast har jag testat några så kallade "1 dollar hosting-sidor"(just för att hostingkostnaderna börjar blir ganska stora..), och vissa har funkat bra, andra sämre och vissa rent ut sagt bedrövligt.

    Nu frågar jag altså efter bra tips på billiga och bra hostingtjänster för satellitsidor.

    En annan fråga ang hosting, vad använder ni för hostingtjänster för era huvudsidor?

    Tack på förhand!

  2. #2
    Jokces avatar
    Jokce Jokce är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2013
    Inlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av Skalman Visa inlägg
    Hejsan,

    mitt privata nätverk av sidor växer så det knakar och har använt en hel del olika hostingtjänster. Senast har jag testat några så kallade "1 dollar hosting-sidor"(just för att hostingkostnaderna börjar blir ganska stora..), och vissa har funkat bra, andra sämre och vissa rent ut sagt bedrövligt.

    Nu frågar jag altså efter bra tips på billiga och bra hostingtjänster för satellitsidor.

    En annan fråga ang hosting, vad använder ni för hostingtjänster för era huvudsidor?

    Tack på förhand!
    Namecheap har ganska billig shared hosting och jag använde dom fram tills jag skaffade VPS. Kostar runt $40/år men dom har alltid coupons på domäner och shared så blir billigare. Mina huvudsidor hostas på en VPS hos Leaseweb.

  3. #3
    bjornsennbrinks avatar
    bjornsennbrink bjornsennbrink är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2011
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    18
    Citat Ursprungligen postat av Skalman Visa inlägg
    En annan fråga ang hosting, vad använder ni för hostingtjänster för era huvudsidor?
    VPS hos Digital Ocean. De har datacenter i NY, Amsterdam, London, Singapore. Årskostnad ca 100 dollar för tre sajter med ca 250 besökare per dag, kommer upp i 1% av kapaciteten tillgänglig.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Lite tips behöver jag
    Av wiland i forum Länkbygge
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-06-25, 03:34
  2. Behöver tips om redirect!
    Av Kennedy i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-02-01, 16:28
  3. Behöver lite tips om annonsplacering
    Av Kimpo i forum Affiliate / AdSense
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 22:08
  4. Behöver tips för webbhotell
    Av Jim Westergren i forum Övrigt
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 21:42
  5. Behöver råd och tips
    Av MattiasN i forum Domänen
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 10:59