Resultat 1 till 2 av 2

wordpress

  1. #1
    nfalks avatar
    nfalk nfalk är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2011
    Inlägg
    37
    Hej, kör med wordpress! När jag analyserar min sidan med tex pineberrys analysverktyg, så verkar det inte som att titeln på min sida funkar, eller är sökvänlig....den syns ju som den skall i webbläsaren, och jag använder mig av dom sökord som jag vill optiera mot, men jag får ändå bara minus av analysverktyget och att sökorden saknas!!?? Är detta ett problem med wordpress och finns det ett sätt att lösa detta?

    Mvh NIclas

  2. #2
    Fredrik-Erikssons avatar
    Fredrik-Eriksson Fredrik-Eriksson är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    106
    Citat Ursprungligen postat av nfalk Visa inlägg
    Hej, kör med wordpress! När jag analyserar min sidan med tex pineberrys analysverktyg, så verkar det inte som att titeln på min sida funkar, eller är sökvänlig....den syns ju som den skall i webbläsaren, och jag använder mig av dom sökord som jag vill optiera mot, men jag får ändå bara minus av analysverktyget och att sökorden saknas!!?? Är detta ett problem med wordpress och finns det ett sätt att lösa detta?

    Mvh NIclas
    Hej

    Nu var det länge sen jag använde Pineberrys analysverktyg men har för mig att då stämde inte analysen om sökordet innehåller åäö. Men som sagt, så var det förr om jag inte missminner mig.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. WordPress RSS
    Av StefanBergfeldt i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 18:30
  2. SEO Wordpress
    Av fishking i forum Optimering
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 12:05
  3. WordPress.com?
    Av Patrik Berggren i forum Optimering
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 23:01
  4. CSS fil i wordpress.org
    Av Jimmy i forum Optimering
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 11:22
  5. Wordpress och SEO
    Av Mastermind i forum Optimering
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 12:25