Jag letar efter någon som kan påbörja arbetet inom grundläggande off-page SEO till två av mina sidor. Lite kort så vill jag att du bygger upp de första inlänkarna till sidorna. Målet på sikt är att ett samarbete där jag köper in off-page SEO från dig. Jag betalar alltså för din nedlagda tid + priset för eventuella länkar.

Projektet gäller 2st svenska rabattkodssidor med följande mål:
  • Sida 1 är 2,5 år gammal (DA:21). Har inga inlänkar. Har cirka 4-10 keywords med låg konkurrens (10-70 sökningar per månad) som ligger och pendlar mellan position 1-2. Keywordsen är snarlika varandra. Vill befästa förstaplatsen för dessa keywords med hjälp av off-page SEO.
  • Sida 2 är 6 månader gammal. Inga inlänkar. Vill att du skaffar de första länkarna till denna sida för att kunna hoppa upp ett steg i Domain Authority / ranking. Denna sida är mer nichad mot en specifik typ av produkter inom rabatter.

Krav:
  • Du måste vara uppdaterad med de senaste reglerna och algoritmuppdateringarna inom länkbygge.
  • Inga ”ful-lösningar” som är kortsiktiga.
  • Inget automatiska metoder för länkbygge.
  • Endast relevanta länkar från bra länkprofiler.


Maila mig på "m i o (snabela) milli media . com" med ungefärligt pris och tidsåtgång.