Resultat 1 till 2 av 2

Framtida länkbygge efter förändring i SERP.

  1. #1
    makrillens avatar
    makrillen makrillen är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2013
    Inlägg
    11
    Hejsan

    Jag har en fråga gällande tips på hur jag skall bygga vidare med mina inlänkar.

    Jag har en webbutik. Kring 4 december hände något med dem svåra sökorden. Jag kallar dem svåra eftersom det finns en hel del konkurrens samt det är ganska vanligt förekommande ämnen i bloggar mm.

    Från att de legat mycket ostabilt kring +60-90 i SERP hoppade de upp till plats 15-20 och ligger nu där stabilt sedan dess. Det som hände var det att tidigare har kategorisidorna rankat men nu är det startsidan som visas i SERP på de båda sökorden. Trots att startsidan inte innehåller någon content.

    Jag har ju en hel del länkar som pekar mot respektive kategori-sida och jag undrar nu om hur jag skall jobba vidare.
    Ska jag fortsätta att länka mot kategorisidan eller jag skall jobba mot startsidan ?
    Vad skall man tänka på mer?

  2. #2
    008hnoors avatar
    008hnoor 008hnoor är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    apr 2015
    Inlägg
    1
    Från att de legat mycket ostabilt kring +60-90 i SERP hoppade de upp till plats 15-20 och ligger nu där stabilt sedan dess. Det som hände var det att tidigare har kategorisidorna rankat men nu är det startsidan som visas i SERP på de båda sökorden. Trots att startsidan inte innehåller någon content.



    ____________________________
    waleeed
    Senast redigerat av 008hnoor den 2016-02-02 klockan 14:13.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Googles SERP bättre efter Penguin Update?
    Av Captain Thailand i forum Förtroende "trust" och straff "penalty"
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2014-10-20, 09:52
  2. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2014-06-15, 14:27
  3. Förvirrande resultat efter länkbygge
    Av petterssoneric i forum Länkbygge
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-11-06, 12:11
  4. Fråga angående serp och länkbygge
    Av Johnz i forum Länkbygge
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2011-12-03, 14:18
  5. Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-11-07, 10:06