Resultat 1 till 3 av 3

SEO-folk/webb-folk på Malta?

  1. #1
    AxelHs avatar
    AxelH AxelH är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    maj 2016
    Inlägg
    2
    Hej alla!

    Mitt namn är Axel och jag under flera år jobbat med egna webbprojekt, varav ett det senaste året tagit ordentlig fart. Den senaste tiden har jag funderat alltmer på att röra mig söderut mot Malta. Det som dock tar emot är det sociala. Jag är jäkligt rädd för att det slutar med att jag till en början sitter helt ensam med min laptop i en lägenhet. Det är alltid enklare att komma till en ny plats om man ska plugga eller jobba på en arbetsplats där det redan finns folk. Det sociala brukar då lösa sig själv. I detta fallet är det annorlunda då jag kommer som ensamföretagare.

    Min fråga är därför hur det ser ut med svenska webbentreprenörer (främst ensamföretagare) på Malta? Finns ni och sitter ni tillsammans på något trevligt kontorshotell?

    Har googlat lite om arbetsplatser för svenska entreprenörer på Malta och i princip endast hittat Erik Bergmans inlägg från 2011. Med tanke på hur bra det gått med Catena Media misstänker jag att detta kontor inte längre finns kvar

    Hur som helst så får ni Malta-svenskar gärna berätta för mig hur läget ser ut idag.

    Jag funderar på att komma ner för att kolla läget någon gång i juni och det hade varit riktigt kul att få träffa någon av er.

  2. #2
    henokks avatar
    henokk henokk är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    100
    Rekommenderar SOHO offices på Malta, sitter inte där själv men har ett par vänner som sitter där och det hörs bara positiva saker om det kontoret..

  3. #3
    stroms avatar
    strom strom är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2011
    Inlägg
    3
    Vilka är SOHO ?

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Intervjuer med SEO-folk
    Av Urban G i forum Nyheter
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2015-10-27, 23:04
  2. Hej, gott folk!
    Av Anders Ö i forum Introduktion
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-09-26, 03:27
  3. SEO folk i Göteborg
    Av eribbaa i forum Träffar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-08-19, 07:13
  4. Hej gott folk!
    Av Bergarn i forum Introduktion
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-01-22, 11:08
  5. Folk som kopierar ens artiklar, vad göra?
    Av Jim Westergren i forum Google
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-09, 06:06