Resultat 1 till 5 av 5

Vilket är det bästa sättet att investera 5-10.000 kr/mån i länkar?

  1. #1
    Erik330s avatar
    Erik330 Erik330 är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    maj 2016
    Inlägg
    2
    Hejsan!

    Jag tänkte kolla med er hur långt man kan komma med en budget på 5-10.000 kr per månad investerat i länkar? Hur många länkar borde det ge i månaden samt kommer detta påverka placeringen positivt relativt snabbt?

    Hur hade ni använt dessa pengar för att få ut så mycket som möjligt?

    All tips uppskattas!

  2. #2
    Daweys avatar
    Dawey Dawey är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    nov 2011
    Inlägg
    128
    Varför är du intresserad av antalet länkar? Om du tänker långsiktigt, så satsa de pengarna på 2-4 länkar i månaden med riktig kvalitet. Det ger otroligt mycket bättre och snabbare effekt än 100 mediokra.

    Du får gärna PM:a mig om du har detaljerade funderingar om ex.vis sökord och annat som du kanske inte vill publicera offentligt.
    Trygga SEO-tjänster, SEO SPHINX
    Smart onlinemarknadsföring

  3. #3
    Erik330s avatar
    Erik330 Erik330 är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    maj 2016
    Inlägg
    2
    Tack för svaret. Hur kan man mäta länkarna så att man verkligen vet att de är av hög kvalité? Behöver man använda något verktyg och vad exakt ska man hålla utkik efter?

  4. #4
    Daweys avatar
    Dawey Dawey är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    nov 2011
    Inlägg
    128
    Visst kan man hålla på och analysera konkurrenternas länkar osv, men jag tycker att man inte ska låta tekniken ta över för mycket. Program är värdefulla, men det egna omdömet fungerar ofta mycket bättre. Bara man inte glömmer bort att använda det. Vilka sajter och bloggar vill alla inom just din bransch läsa? Var samlas dina potentiella kunder? Vilka sajter inom ditt område har mest auktoritet? Sen när man väl har idéer om olika sajter finns hundratals olika program och verktyg för att analysera dom.
    Trygga SEO-tjänster, SEO SPHINX
    Smart onlinemarknadsföring

  5. #5
    Skadad_illers avatar
    Skadad_iller Skadad_iller är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    mar 2016
    Inlägg
    1
    Citat Ursprungligen postat av Dawey Visa inlägg
    Varför är du intresserad av antalet länkar? Om du tänker långsiktigt, så satsa de pengarna på 2-4 länkar i månaden med riktig kvalitet. Det ger otroligt [fult försök att skaffa en länk på. ] mycket bättre och snabbare effekt än 100 mediokra.

    Du får gärna PM:a mig om du har detaljerade funderingar om ex.vis sökord och annat som du kanske inte vill publicera offentligt.
    Tycker det här är ett väldigt bra tips! många tror att ju mer desto bättre trots att det är kvalitet som gäller.
    Senast redigerat av Urban G den 2016-06-13 klockan 12:30.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2015-05-19, 13:33
  2. Bästa sättet etablera sig som SEO-skribent?
    Av Carolina Olson i forum Nyheter
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2013-02-13, 16:01
  3. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-12-02, 20:07
  4. Bästa sättet att bygga en site med flera domän-namn
    Av miraclesinc i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 15:11
  5. Bästa sättet att få undersidor indexerade?
    Av HC_Consulting i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 04:32