Resultat 1 till 2 av 2

Huvudsida + undersidor i organiska

  1. #1
    Samuel88s avatar
    Samuel88 Samuel88 är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    okt 2016
    Inlägg
    1
    Hej! Detta är mitt första inlägg, men jag har under lång tid lusläst på detta enastående forum!

    Jag är en nybörjare inom SEO. Jag är grafisk designer och har i ett arbete fått i uppdrag att även försöka optimera kundens sida, både i sökträfflistan men även speedpage, samt öka användarvänligheten.

    Rak på sak: Jag vill veta om jag kan påverka hur många undersidor som exponeras i sökträfflistan när man söker på hemsidans namn. Jag tar ett exempel så ni vet vad jag menar: Om man googlar på ordet Qall (jag har ingenting med detta företag att göra och det är enbart ett exempel) , så visas upp till 6-7 undersidor. Exempelvis: domän.se/kundtjanst, doman.se/kontakt, doman.se/mina-sidor, doman.se/priser och så vidare. När man googlar på företaget jag arbetar med nu, dyker enbart huvudsidan upp och därefter andra, opartiska sidor med relaterat innehåll.

    Jag vill alltså öka antal undersidor bland annat för att skapa en större dynamik i företaget, men största dels pga kundens önskemål. Undersidor är väl samma sak som "breadcrumbs" så som jag har förstått det.

    Hälsningar,

    Alla tips är välkomna!

  2. #2
    Al3n1994s avatar
    Al3n1994 Al3n1994 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2016
    Inlägg
    11
    Hej Samuel,

    Vad jag vet så kan man inte styra över detta utan det är google som automatiskt skapar undersidor, rätta mig någon om jag har fel?

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Platslänkar i den organiska listan
    Av bolets i forum Google
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-08-05, 15:35
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-23, 14:33
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 23:26
  4. AdWords och organiska resultat
    Av Urban G i forum Google AdWords
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 01:47
  5. huvudsida 1, undersidor 4
    Av Magnus i forum PageRank
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 13:11