Resultat 1 till 4 av 4

Söker på min hemsida, men får upp dejting sidor

  1. #1
    crymeats avatar
    crymeat crymeat är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2017
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    4
    Hejsan,

    Jag håller på med min webbsida [mod]. Jag har följt slaviskt att vad högre ranking innebär tycker jag. Men att bara enkelt söka på min sida på google det går inte. Får bara upp en massa dejting sidor.

    Tack!
    Senast redigerat av crymeat den 2017-02-11 klockan 14:46.

  2. #2
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Inte så märkligt om man tar sig tid att ta rätt på vad kon är slang för. Tar en minut ungefär
    Har därför lite svårt att förstå varför du överhuvudtaget vill hittas på det ordet med din verksamhet.

    För övrigt så har du lyckats med konstycket att klämma in all information på en enda sida på din webbplats. Helt förkastligt sätt att bygga webbplatser på. Och så långt ifrån sökmotoroptimering det går i princip.

  3. #3
    crymeats avatar
    crymeat crymeat är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2017
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    4
    Riktigt bra du. Inte alls nedslående svar. Jo, jag är värdelös. Hoppas din första sida var perfekt.

  4. #4
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Då det är vi som arbetar yrkesmässigt med SEO som får ta hand om den där typen av webbplatser senare när kunderna undrar varför de inte rankar.
    Första åtgärden brukar bli att tala om för kunden att webbplatsen behöver byggas om.
    Vilket inte brukar vara populärt kan jag upplysa om.

    Och att det nu år 2017 fortfarande kan man råka ut för det här med webbyråerna som inte vill ta till sig hur man skall bygga webb. Och som samtidigt påstår att de tänker på SEO är en gåta.

    Så du får ta min kritik som du vill, jag tänker på kunderna och mina branschkollegor som behöver ta hand om det sedan.
    Bygger inte webbplatser för övrigt nu längre. Den första byggde jag runt 1999 enbart för att ranka upp på en presumtiv kunds nyckelord för att få affären för att göra företagets SEO på deras riktiga webbplats. Vilket lyckades.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-12-19, 12:41
  2. Dejting - Länkar till jämförelsesajt inom dejting
    Av Elwi i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-12-22, 11:25
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-01-27, 11:48
  4. Söker små sidor
    Av Lennartmork i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-02-03, 22:28
  5. Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 03:45