Hej, Rasmus heter jag, jag är 24 år jobbar som Account manager/säljare och är extremt driven, hårt jobbande, hungrig. Jag har funnit ett nytt intresse i digital marknadsföring och jag har ägnat senaste månaderna av mitt liv åt research inom ämnet. Det finns en enorm marknad och bra förutsättningar. Alla företag vill marknadsföra sig och gamla medier som tidningar och tv uppdateras med facebookkampanjer och seo, Jag har stora visioner för mig själv, och vet att hårt arbete alltid lönar sig. Jag ska starta ett nische företag inom digital marknadsföring, ägna mig åt en bransch och erbjuda dom mer närvora online helt enkelt. Visionen är att bli branschledande.

Jag är på inget sett en expert inom ämnet eller ens i närheten men förhoppningen är att bli de.


Det jag söker är rätt person, en partner. Om du är expert på seo, Perfekt! Jag vill lära mig allt du kan! Det viktigaste är att du är en person som är lika driven och lika hårt jobbande som jag, kunskap finns att hämta! Vi blir varandras bollplank för ideer och jobbar tillsammans mot högt uppsatta mål! Jag ser fram emot att presentera mina ideer närmare.

Maila till mig, refera till tråden och presentera dig själv.

Mailadress [email protected]

Mvh Rasmus Persson