Resultat 1 till 2 av 2

Raga.pw Chrome tillägg. Privatservrar på Agar.io med 65000 spelare + stabila intäkter

  1. #1
    Luxs avatar
    Lux Lux är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2016
    Inlägg
    38
    Hej! Nu är det dags att sälja ett av mina större projekt. Jag tror inte att något liknande har varit till försäljning på SEO-forum.se men jag ger det ändå ett försök innan jag annonserar på internationella marknadsplatser.

    Raga.pw (Raga Minions) är ett Chrome tillägg (extension) med cirka 65 000 internationella användare. Tillägget tillåter dig att spela på 5 olika privatservrar på Agar.io som är världens populäraste webbaserade onlinespel. Agar.io ägs av Miniclip där man kan spela på deras servrar FFA, Exprimental, Teams och Party Mode. Raga.pw lägger till alternativet ''Raga'' på listan som gör det möjligt för spelaren att spela på 5 ytterligare server med ''Bots'' som Miniclip patchade från sina egna servrar förra året. Alla Agar.io spelare älskar dessa så kallade ''Bots'' då de hjälper de att enklare bli större och således dominera spelet snabbare. Dessa speciella bots kan spelaren kontrollera och spela med, det gör spelet mer intressant helt enkelt och därför väljer så många att spela på Raga.

    I genomsnitt så spelare cirka 5000+ spelare samtidigt live på mina servrar 24/7.

    Hur funkar dina servrar då tänker du nu. Jag ska förklara simpelt. Dessa privatservrar som Raga erbjuder är baserade på ett GitHub projekt kallat MultiOgar som är en snabb, öppen källkod server som stöder flera protokollversioner av Agar.io. 99% gjort i Javascript. Jag har modifierat protokollet kraftigt för att lägga till dessa efterfrågade ''Bots'' i spelet.


    Alla spelare som joinar Ragas servrar får automatiskt 10 bots helt gratis. Önskar man fler bots så går detta att köpa på hemsidan Raga.pw som är en webbshop där man kan välja att köpa upp till 200 bots för olika priser. Systemet fungerar 100% automatiskt och så fort köparen köpt bots via tex Paypal så aktiveras dessa direkt på Agar.io!

    Nu undrar du säkert hur många som köper extra bots. Och jag kan säga, många! Dessa efterfrågade bots generar cirka 20 000 - 30 000 SEK beroende på månad och lite andra faktorer. Helt passivt. Systemet sköter allt. Det enda man kan behöva göra är att svara på support-meddelanden några gånger i veckan.

    Servrarna hostas av en internationell VPS-leverantör som kostar 500 amerikanska dollar i månaden.

    Jag berättar gärna mer om detta över ett samtal vid eventuellt intresse. Jag ber endast seriösa entusiaster med pengar att kontakta mig.

    Prisidé: 300 000 kr eller högsta bud
    Detta är preliminärt.

    Som sagt, hör av dig om du vill veta mer. Vi kan börja i PM.

    Tack.

    Mvh
    Lux

  2. #2
    Luxs avatar
    Lux Lux är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2016
    Inlägg
    38
    Liten update.

    Antalet användare/nedladdningar har ökat från 64 500 till cirka 75 000 sedan jag postade där här inlägget, alltså en mycket framgångsrik ökning. Intäkterna fortsätter samt ökar successivt för varje vecka som går och en helt ny programmering av Raga Minions är tillsatt. Jag tror jag avstår från försäljning i dagsläget då detta är en guldgruva! Dock är jag ute efter en samarbetespartner som vill köpa en andel av verksamheten och på så sätt få en procentuell del av intäkterna. PM:a för mer information samt lämna gärna ditt mobilnummer alternativt Skype så ringer jag upp dig. Endast seriösa är välkomna att höra av sig.

    Lux

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Köpes: Svenska sajter med besökare och gärna stabila intäkter
    Av matsmaatson i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2017-01-13, 10:30
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-05-22, 15:03
  3. Wordpress-tillägg för betygsättning/recensioner?
    Av Kolikx i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-13, 14:13
  4. SÄLJES: Jämförelsesite SMSlån. Stabila inkomster
    Av WingeN i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 13:30
  5. Atl-tagg/Attribute i Chrome?...
    Av Tian i forum Optimering
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-28, 23:14