Hei! Håper det går greit med en en norsk annonse her.

Rabatt24.no har vært blant norges mest populære nettsider for rabattkoder og kampanjer siden 2009. Dette er en nettside jeg har jobbet enormt mye med og utviklet daglig fram til for over ett år siden. Siden da har jeg ikke brukt noe tid foran PC-en. Jeg ønsker nå å gjøre andre ting enn å jobbe foran PC-en, og vurderer derfor å selge denne melkekua.

Nettsiden har generert opp mot 50 tusen NOK enkelte måneder, men det behøves en del arbeidsinnsats for å oppnå denne inntjeningen igjen. Nå som nettsiden ikke er rørt på godt over ett år, tjener den rundt 5 tusen NOK måneden.

Plattformen er programmert i PHP og kan automatisk crawle nettbutikker etter rabattkoder og tilbud. Tekst, rabattprosenter og evt utløpsdatoer tolkes og legges rett inn i databasen. Det kreves noe optimalisering, men det sparer enormt med arbeid og gjør at man enkelt klarer å finne langt flere tilbud å promotere enn om man skulle gjort dette manuelt. Det anbefales at budgivere har noe programmeringskunnskaper for å kunne optimalisere denne crawleren. Crawleren er ikke kjørt på mange måneder nå, og det er flere år siden jeg la inn rabattkoder/tilbud manuelt – derfor er det lite aktive tilbud på framsiden. Men for noen med kapasitet til å jobbe med dette prosjektet, så er dette en plattform som kan gi enormt utbytte.

Nettsidene er tilknyttet et titalls affiliatenettverk, og alle vanlige linker til nettbutikker/tilbud som legges ut på nettsiden omformes automatisk til affiliatelinker der det finnes samarbeidsavtaler, slik at nødvendig arbeidsinnsats minimeres. Det finnes også et fallback-system som gjør at det vil forsøkes å generere provisjon for trafikk til nettbutikker det ikke finnes en samarbeidsavtale med.

Nettsiden er også oversatt og lansert i en rekke land. Her har ikke inntjeningen vært noe særlig, men for noen med nettverk/arbeidsvilje, så ligger det også et stort potensiale her.

Aktive nettsider som følger med:
rabatt24.no
voucher24.co.uk
irabat.dk
irabatt.se
fi.koodi24.com
cz.koodi24.com
bg.koodi24.com
rabais24.fr
rabattstart.com
rabatu24.pl

I tillegg får du med følgende domener:
rabattstart.de
rabat24.dk
casadedescuentos.com
casadeldescuento.com
casadeldescuento.es

Jeg kan dokumentere omsetning inntjening på over 1 million NOK. Nettsiden har god sporing og besøkstall, konverteringsgrad og ulike metrics kan dokumenteres.

Seriøse bud på over 80.000 NOK tas imot. For 250.000 NOK avsluttes budrunden umiddelbart.

Ved et evt salg vil jeg selvsagt hjelpe kjøper å bli kjent med plattformen og koden. Jeg kan kontaktes på post krøllalfa grw.no.