Resultat 1 till 4 av 4

Affiliate sidor / Domäner (nisch fackförbund) säljes

  1. #1
    Carl Gs avatar
    Carl G Carl G är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    84
    Tänkte sälja mina sista 4 affiliate sidor/domäner inom fackförbund segmentet då jag gått över till e-commerce, några sales under senaste åren men har tappat en del då de inte längre uppdateras.

    Alla är bra klara och eftertraktade domäner inom sektorn fackförbund, sidorna har inlänkar och sidor med tusentals ord bra content. Samtliga domäner har varit registrerade minst 3 år. Värdefullt för någon inom nischen.

    Är du intresserad av att veta mer skicka PM. Sidorna säljs helst i paket, och ingen affär under 10tkr är aktuell.

  2. #2
    Carl Gs avatar
    Carl G Carl G är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    84
    Fortfarande till salu, tidigare köpare gick under jorden. Möjlighet till attraktiva domäner/sidor i segmentet till ett bra pris.

  3. #3
    bildelars avatar
    bildelar bildelar är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    67
    Lyckad inte hitta pm funktionen men säljs dessa fortfarande?
    Citat Ursprungligen postat av Carl G Visa inlägg
    Tänkte sälja mina sista 4 affiliate sidor/domäner inom fackförbund segmentet då jag gått över till e-commerce, några sales under senaste åren men har tappat en del då de inte längre uppdateras.

    Alla är bra klara och eftertraktade domäner inom sektorn fackförbund, sidorna har inlänkar och sidor med tusentals ord bra content. Samtliga domäner har varit registrerade minst 3 år. Värdefullt för någon inom nischen.

    Är du intresserad av att veta mer skicka PM. Sidorna säljs helst i paket, och ingen affär under 10tkr är aktuell.

  4. #4
    SysXpls avatar
    SysXpl SysXpl är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Sverige
    Inlägg
    153
    Citat Ursprungligen postat av bildelar Visa inlägg
    Lyckad inte hitta pm funktionen men säljs dessa fortfarande?
    Klicka på hans nick "Carl G". Då dyker hans profil upp och där "skicka privat meddelande". Se till att du är inloggad annars finns inte knappen. Man loggas ut automatiskt efter en viss tid. Och du måste vara inloggad i just det fönstret. Sedan tror jag det är osannolikt att han har kvar domänerna. Inlägget är ju nästa 1 år gammalt. Men vad vet jag?

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Köpes: Affiliate Sidor med omsättning
    Av TomasA i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2017-07-04, 09:56
  2. Säljer tre affiliate sidor
    Av HemligAgent i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2017-06-13, 17:02
  3. Köpes: Adsense/affiliate sidor
    Av introstand i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-09-27, 09:29
  4. Säljes: Affiliate/adsense sidor med intäkter säljes
    Av Maltie i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-06-01, 00:01
  5. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 15:21