-
Jag har precis fixat ett CO-OP konto till mig. Och lagt upp det på en sida. Jag tänkte nu lägga upp det på fler sidor.
Är det bara att lägga in samma filer och samma kod på många olika hemsidor nu?
Eller ska man regga tre konton och sen föra över weight to master account?
-
Eller ska man regga tre konton och sen föra över weight to master account?
Tror det är detta.
Jag har precis reggat konto #2 för en annan hemsida, den väntar för godkännande.
-
Ja, regga flera konton och flytta över weight till Master Account så kan du hantera alla dina ads från ett konto.
-
Okaj, lite fler frågor 
1. Kan man refferera sina nya konto från ens befintliga, så man får 110% weight?
2. Om man skickar weight till ens master account, skickar man befintlig weight då också, eller bara den som man tjänar efter det att man skrivit in de uppgifterna?
-
1. Kan man refferera sina nya konto från ens befintliga, så man får 110% weight?
Nej
2. Om man skickar weight till ens master account, skickar man befintlig weight då också, eller bara den som man tjänar efter det att man skrivit in de uppgifterna?
All weight skrivs över. Kanske även hela kontot skrivs över, får se.
-
Tack för svaren, jag har en fråga till. En av sidorna jag tänkte lägga det på har en sida + ett forum. På konto-inställningarna, ska man sätta det som phpBB eller Other då?
-
-
Okaj, antagligen är det bara för instruktionerna, men ska kolla.
Vet ni om det ger mer weight att ha dynamiska än statiska länkar? Tror nog hellre jag har statiska faktiskt.
-
Jo, kan nog bara vara instruktionerna.
Statiska/dynamiska ger ingen skillnad i weight. Men statiska är inte särskilt statiska utan byts ut efter några dagar eller så.
-

Ursprungligen postat av
Jim Westergren
Jo, kan nog bara vara instruktionerna.
Statiska/dynamiska ger ingen skillnad i weight. Men statiska är inte särskilt statiska utan byts ut efter några dagar eller så.
Bra att du påpekade detta... hehe för mig tog det ett par månader att märka detta. Man tror ju att när man väljer static så ska man få static.
Ps. jag ska snart skriva en Linkvault guide här eller i bloggen, kan säga redan nu att Linkvault har faktiskt: hör o häpna riktiga statiska länkar...
-
Japp, och det är detta som gör Link Vault riktigt intressant.
Har precis gjort klart en PR 4 sida med 20K sidor i Google, kommer bli en bra sida för att testa Link Vault.
-
Japp, och det är detta som gör Link Vault riktigt intressant.
Har precis gjort klart en PR 4 sida med 20K sidor i Google, kommer bli en bra sida för att testa Link Vault.
-

Ursprungligen postat av
Jim Westergren
Jag ser verkligen fram emot en "vetenskaplig" utvärdering av Linkvault när du testat den på den aktuella sidan.
Ämnesinformation
Användare som tittar på det här ämnet
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Liknande ämnen
-
Av Alexander i forum Övrigt inom SEO
Svar: 2
Senaste inlägg: 2007-02-17, 17:03
-
Av nofmjalu i forum Länkbyten
Svar: 8
Senaste inlägg: 2007-01-16, 08:34
-
Av badtant i forum Google
Svar: 4