Resultat 1 till 3 av 3

Hoppas vi ska lära oss tillsammans av varandra

  1. #1
    swecats avatar
    swecat swecat är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2006
    Inlägg
    13
    Hej alla

    Råkade liksom säga Hej på fel ställe i en OT tråd så nu gör vi ett försök på rätt ställe också

    Jag är 31 år och jobbar som systemförvaltare och egen företagare (driver webshop i djurbranschen), och är något så ovanligt som kvinna. Ni vet de där 50 % av svenska folket som är underrepresenterade inom databranschen.

    Har precis börjat lära mig om SEO och förstått dess betydelse. Tyvärr ledde det till att jag också förstod hur lite jag kunde, och eftersom jag jobbar för mycket så insåg jag att det för min del var bättre att jag tog hjälp och alltså ledde det till att jag anlitade en SEO firma för min sajt. Nu försöker jag läsa mig till massor här och på andra forum och genom olika artiklar för att kunna förstå och vara lite mer engagerad i hur detta ska göras.
    Jag har liksom lite kontrollmani och min sajt är ju lite mitt skötebarn så jag kan bara inte släppa den i händerna på en SEO kille utan att förstå och kunna diskutera med honom (= säkerligen besvärlig kund). Alltså måste jag lära mig mer.

    Sedan kommer jag i dagarna att starta upp en andra butikssajt och där tänkte jag försöka mig på att optimera lite själv, så förhopningsvis lär jag mig massor på vägen. Jag har nog inte så mycket att lära ut inom SEO, men jag kanske kan vara till nytta ibland i andr ämnen som kommer på tal i alla fall

  2. #2
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Hej kvinna.

    Välkommen som sagt och fråga så mycket du vill (utan referens till din sida).

    Hoppas du lär dig mycket.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  3. #3
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    533
    Välkommen swecat!
    Kul att äntligen se någon av det kvinnliga könet här.
    Du e nog forumets första tjej tror jag! Hurra!

    Jim! ta fram skumpan! och bjud laget runt
    Jobbar på Bråth.se - Min blogg

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)