Resultat 1 till 6 av 6

Google verifiering

  1. #1
    Mango8s avatar
    Mango8 Mango8 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2007
    Inlägg
    4
    Har försökt att bekräfta min webbplats i googles verktyg för webbansvariga men inget händer. Gogle gjorde det senaste försöket 12 sept 2006 och det står "Ett tillfälligt problem har uppstått i systemet". Förklaringen på det är

    "Systemet är för närvarande upptaget. Vi kommer att bearbeta den här verifieringen så snart vi kan. Kontrollera igen senare för att se en uppdaterad status.
    Vi har tagit emot ett stort antal förfrågningar om verifiering. Vi kommer att bearbeta din verifieringsförfrågan så snart vi kan. Kontrollera igen senare för att se statusen för din förfrågan."

    Är det något som bara gäller mig eller är det något problem google har just nu?

  2. #2
    Magnuss avatar
    Magnus Magnus är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    770
    Det har varit lite problem för mig med mina webplatser också, google har "glömt" att jag verifierat så jag har fått göra om det. Nu funkar det bra däremot.
    Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se

  3. #3
    MattiasNs avatar
    MattiasN MattiasN är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Stenungsund
    Inlägg
    680
    Fick samma fel igår. Men det var bara att logga ut ur kontot och sen in igen så fungerade det för mig.

    Jag klickade på verifiera innan och fick samma felmeddelande men sen fungerade det när jag kom in igen.

    Har valt alternativet med att ha en fil som verifiering. När den ligger där så kan Google verifiera när de vill och det blir sällan några problem som måste lösas manuellt.
    Hogia [Jobb] :: Morlanda Scoutkår [Fritid]

  4. #4
    Anti Turmoils avatar
    Anti Turmoil Anti Turmoil är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    38
    lägger min fråga här.

    Jag har försökt verifiera min sida nu ett bra tag, dessvärre så säger Google att den inte kan hitta filen, följande info ges:

    Ett fel uppstod när vi skulle leta upp domännamnet för din webbplats.



    Vi försökte öppna din verifieringsfil men fick inte tillgång till din domän p.g.a. ett DNS-fel. Detta kan bero på att din server ligger nere eller att det har uppstått något problem med DNS-hänvisningen till din domän. Se till att din domän analyserar rätt och försök igen.


    Siten ligger inte ner, jag kan öppna verifieringsfilen, dvs HTML-sidan utan problem men Google vill inte hitta den, vad kan det vara för fel?

  5. #5
    Trådlösts avatar
    Trådlöst Trådlöst är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Cyberspace
    Inlägg
    23
    Samma skit i min ända... Bara Google som inte kommer åt. Dnsreport visar grönt på domänen.

  6. #6
    MattiasNs avatar
    MattiasN MattiasN är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Stenungsund
    Inlägg
    680
    Prova det andra verifieringssättet med META taggen.

    Det funkade för mig senast jag fick problem
    Hogia [Jobb] :: Morlanda Scoutkår [Fritid]

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Jotspot + Google = Sant
    Av hans99 i forum Nyheter
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2020-06-15, 08:38
  2. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 21:49
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 03:25
  4. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 01:08
  5. Försöka ta över top-tio på google?
    Av john32 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 11:45