Resultat 1 till 3 av 3

Article Submitter mjukvara

  1. #1
    Magnusbs avatar
    Magnusb Magnusb är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2007
    Inlägg
    7
    Efter att ha kikat runt lite på forumet undrar jag om det är någon av er som är aktiva som använder någon Article Submitter programvara? Är detta ett lämpligt alternativ för att öka chansen till bra ranking? Eller anser ni att det ligger i en gråzon? Det verkar finnas både seriösa samt oseriösa mjukvaror, en djungel om man frågar mig.

    Är det någon som kan rekommendera eller tipsa om en bra programvara?

    Tack på förhand.

  2. #2
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Åre
    Inlägg
    1 046
    [Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]

  3. #3
    Magnusbs avatar
    Magnusb Magnusb är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2007
    Inlägg
    7
    Citat Ursprungligen postat av ponting
    Dom Artikel submit program som finns på marknaden är endast mest för engelska Artikel kataloger. Så frågan är skriver du på Engelska??
    Och sen bör man veta att; det är enorm svängnnigar i den branshen,dom som finns idag, är inte säkert dom finna imorgon! Sen blir du inte poppis hos Artikelkatalog ägarna heller.......

    Använd Firefox utmärkta hjälpmedeln och gör det seriöst, eller gör som jag gör en egen semi automatisk, fungar hur bra som helst.

    Dom svenska artikelbankerna har alla olika krav på godkännande, det gör du på nån timme! i alla fall jag............

    Man bör undvika allt som har med Auto submitt program,det ger liten effekt mot att göra det för egen hand och ordenligt och bli omtyckts av oss Katalog ägare.

    Man ser rätt fort när folk använder Autoprogram.

    Jag köpte en del sådans program för stora pengar som samlar damm. Dom pengarna kunde jag köpt rätt många indier som gjort ett bättre jobb och kollar
    om det blev som jag önskade.
    Tack för det snabba svaret, vad är det för plugin program som du föreslår att man använder när det gäller firefox? Har du några länkar till de verktygen? Det är främst Engelska directories men även Svenska kan vara aktuella. Men du förespråkar främst semiautomatiskt menar du då genom Firefox verktygen eller använder du någon annan programvara när du kör semi-automatisk postning?

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Vilket verktyg f Article submissions?
    Av Simplify i forum SEO-verktyg
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 23:12
  2. Mjukvara för katalog?
    Av Marcin i forum Kataloger
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 16:18
  3. Verktyg för article submissions
    Av dr phil i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 07:09
  4. Billig Article Submitering
    Av latehorn i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 11:29
  5. Mjukvara?
    Av latehorn i forum Kataloger
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 14:10