Resultat 1 till 2 av 2

Sökning i GWT förutser SERP

  1. #1
    daniel_s avatar
    daniel_ daniel_ är inte uppkopplad Behöver bekräfta sin e-postadress
    Reg.datum
    mar 2007
    Inlägg
    98
    Jag brukar normalt inte vara inloggad i GWT när jag googlar, men häromveckan så Googlade jag runder lite på några av mina söktermer. Förvånande var att resultaten inte stämde överens mot om jag var utloggad. Det handlade om två olika sökord där jag utan inloggning i GWT låg 4 placeringar bakåt mot vad jag gjorde som inloggad.

    Jaha, tänkte väl inte så mycket över det men så nu några dagar senare hade jag plötsligt hoppat ner dessa placeringar även utan att vara inloggad på GWT. Visst, det kan vara en slump men ändå rätt lustigt att jag som inloggad kunde se vad mina placeringar skulle vara en vecka in i framtiden

    Någon som haft liknande "upplevelser"?

    (OT: Jim kan du inte fixa lite snyggare smileyes )

  2. #2
    fairyannas avatar
    fairyanna fairyanna är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    dec 2014
    Inlägg
    1
    Jag hade en "nära google" upplevelse igår. Med en sida som blev upplockad mer eller mindre direkt. Dessutom säg jag effekter av länkar från den sidan redan efter 20 minuter.

    Och då var det inte starsidan där denna sida listades som indexerades mer eller mindre omgående. Utan den faktiska undersidan.


    _____________________
    You can get score highest marks in Testking 70-461 dumps exam using fnu.edu and test king which are prepared by kumc certified professionals Testking 640-916 ccna wireless Northwestern University both are marvelous in Sterling College
    Senast redigerat av fairyanna den 2014-12-22 klockan 07:27.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. site: sökning på google
    Av Bernt Johansson i forum Google
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 07:59
  2. minimum PR vid sökning på nyckelord
    Av Jacob Jarnvall i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 14:26
  3. Så stänger du av Googles Personliga sökning
    Av Magnus-SEO i forum Google
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 10:17
  4. Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 09:32
  5. Ordningen i SERPS på en link: sökning
    Av Rasmus i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 10:07