-
Hej,
Mitt namn är Gustav Holmström, och är en ung och teknikintresserad kille. Mitt SEO-intresse startade för något år sedan då jag började stuva om i koden till min WordPress-blogg efter diverse guider, däribland Nikkes.
Sedan dess så har jag byggt på mina kunskaper, och tycker själv att jag kan en hel del. Mest om (X)HTML-kodning (typ alt-texter m.m.).
Jag kanske inte är den som kommer att kommentera allt här på forumet, utan jag iakttar och kommer förhoppningsvis att bli bättre på SEO.
Jag arbetar varken med sökoptimering eller något annat då jag fortfarande pluggar. (Grundskolan, faktiskt.)
/Gustav
-
Välkommen!
XHTML och välstrukturerade dokument är en bra grund för optimering.
-
Tjena Gurra och välkommen!
-
-
Nejmentjena Gustav! Kul att du hittat hit! Du kommer säkert lära dig en hel del!
-
Har du hållit på med wordpress i några år så kan du säkert mer än de flesta. Välkommen och dela med dig av dina kunskaper också.
-
Välkommen!
Wordpress är ju populärt bland SEO folk på många olika sätt.
-
Tackar! Ska försöka säga mitt där jag kan.
-

Ursprungligen postat av
Gustav H
Tackar! Ska försöka säga mitt där jag kan.
Det skulle säkert uppskattas av många om någon gjorde en tråd där SEO-resurser & SEO-tips för Wordpress samlades.
-

Ursprungligen postat av
hans99
Det skulle säkert uppskattas av många om någon gjorde en tråd där SEO-resurser & SEO-tips för Wordpress samlades.
Kan jag nog försöka mig på!
Ämnesinformation
Användare som tittar på det här ämnet
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Liknande ämnen
-
Av Jim Westergren i forum Kataloger
Svar: 174
Senaste inlägg: 2013-05-06, 16:15
-
Av Gustav i forum Länkbygge
Svar: 1
Senaste inlägg: 2008-02-11, 08:32
-
Av Torreman i forum Introduktion
Svar: 5