Resultat 1 till 3 av 3

Automatisk lägga till länkar hos link directory

  1. #1
    Lexs avatar
    Lex Lex är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    5
    Hej,

    Jag undrar om det finns något bra verktyg för att lägga till sina länkar på alla link directories som man själv valt ut?
    Det finns ju verktyg som fyller i alla fälten åt en (tex roboform), men jag skulle vilja ha ett verktyg som gör detta automatisk utan att jag ska gå in på alla saljters hemsida manuellt hela tiden.
    Om man har flera egna hemsidor orkar man inte gå igenom hela sin link directory lista igen och submitta, men med ny url och Meta taggar etc.

    Har funderat på att man kanske kan använda verktyg så som IMacros från Ipous eller liknande verktyg. Så att man sparar ett skript där man går in på alla webadresserna till link directories och sedan väljer alla fälten som ska matas in, detta behöver göras för alla sajter första gången. Dock när man ska lansera en ny sajt så byter man bara alla kontaktuppgifter, url, Meta taggar etc. Sedan köra allt detta helt automatiskt utan att behöva göra allt manuellt igen. Vad tror ni?

    Hoppas jag lyckades förklara min fråga utan att det blev alltför komplicerat.

  2. #2
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Åre
    Inlägg
    1 046
    [Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]

  3. #3
    Lexs avatar
    Lex Lex är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    5
    Men det är inte tänkt att spamma. Jag vill skicka in riktig information och allt. Allt som om man gjorde manuellt, men att det ska ske automatiskt bara.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Lista på svenska länkkataloger
    Av Jim Westergren i forum Kataloger
    Svar: 95
    Senaste inlägg: 2021-08-16, 09:54
  2. Hur jag har fått läsare till min hemsida
    Av Peter U Larsson i forum Övrig internetmarknadsföring
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 16:25
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 14:54
  4. Regler för forumet, läs innan du postar
    Av Jim Westergren i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 11:57