Resultat 1 till 3 av 3

Analyticsstatistiken har försvunnit...

  1. #1
    pikkenixs avatar
    pikkenix pikkenix är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2006
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    2
    Fick i måndags precis som vanligt min veckostatistik från Google för ett av mina konton.
    I tisdags loggade jag in mig i Analytics men då visas "Ingen profil hittades." för min statistik så kommer inte längre åt den.

    Har skickat iväg en fråga till Google via deras formulär men inte fått svar, börjar bli rejält nojig att något verkligen är fel då jag inte fått tillbaka statistiken ännu.

    Finns det någonstans man kan ringa och få direktsupport istället för att vänta på att de besvarar mitt mail?

  2. #2
    Bernt Johanssons avatar
    Bernt Johansson Bernt Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    1 074
    Om du PM:ar mig vilken webbadress kontot gäller så kan jag se om jag kan få några snabba svar.

    Förövrigt håller de precis på att rulla ut nya uppdateringar till Google Analytics varav hanteringen av profler är en sådan uppdatering. Så jag skulle inte oroa mig speciellt mycket. Det kommer säkert att ordna sig. Har du testat att logga in med olika webbläsare? Med Chrome har jag upplevt störningar idag, men med IE7 har det fungerat bra.

  3. #3
    pikkenixs avatar
    pikkenix pikkenix är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2006
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    2
    Du har PM.
    Har testat i olika browsers (IE och Firefox) samt på två olika datorer och har varit så här sedan i tisdags, så börjar oroa mig för att det inte är "störningar".

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. försvunnit från google
    Av icet i forum Google
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-19, 08:55