Jag har ett gammalt projekt som jag vill avyttra på grund utav bristande intresse. Har försökt få ny inspiration till att ta tag i det och slutföra det sista men kommer aldrig igång.

Sidan det rör sig om är http://www.k l a n e r.se, den är uppbyggd i asp.net med en mysql databas. Observera att det är ett projekt det handlar om och sidan är inte komplett i alla avseenden. Främst i admingränssnittet, det som syns för de flesta fungerar till större delen utom vissa mindre saker.

Sidan går ut på att låta klaner med medlemmar att registrera sig för att sedan kunna skapa sig en egen klanhemsida. Finns motsvarande tjänster globalt men inte någon nuvarande på svenska som jag vet om. Domänen har varit aktiv sedan 2007 och likaså sidan.

I dagsläget är det runt 30 unika besökare om dagen. Hade en period förra sommaren då det snittade runt 200 unika om dagen men det är ju inte så relevant då det var under en fas då det utvecklades dagligen i princip.

Finns något intresse så kontakta mig gärna via pm med bud eller frågor.
Jag tror inte att det rör sig om några större summor utan ser mer att det är rätt person som får köpa projektet.