Resultat 1 till 9 av 9

30 länkar, 49 kr.

  1. #1
    aibas avatar
    aiba aiba är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2010
    Inlägg
    18
    30 länkar från svenska forumprofiler säljes. Forumen har PR3-6.

    Alla länkar är dofollow och profilerna kan indexeras av Google.

    Länkarna är även testade av mig personligen. Jag har lagt in länk till mina egna sidor och kommit tillbaka några veckor senare för att se att de ligger kvar.

    För att folk som köper länkpaketet ska få bra resultat och inte få sina länkar raderade säljer jag bara 100 ex per månad.
    Senast redigerat av Urban G den 2010-06-11 klockan 17:18. Anledning: Regel 7

  2. #2
    Tobias Nyholms avatar
    Tobias Nyholm Tobias Nyholm är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    881
    Citat Ursprungligen postat av http://www.digitalmarknad.net
    Det bästa med den här tjänsten är att du får ett PDF-dokument mejlat till dig. I det hittar du 30 forum med PageRank 3-6 där du kan lägga in din länk. Du får även med lättförståeliga instruktioner. Det sparar dig massor av tid eftersom du slipper att själv sitta och söka upp och filtrera forum som inte uppfyller de nödvändiga kriterierna.
    Det du säljer är en PDF med länkar till 30 forum? Vidare i PDFen står det hur jag registerar mig och lägger in min länk vi varje av dem 30 forumen?...

  3. #3
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Den här typen av länkförsäljning/egenreklam hör inte hemma i SEO-forum.

    Edit:
    Dessutom undrar jag om inte listan på forum kommer från Fredriks bloggpost http://fredrikmh.com/svenska-forum-m...follow-lankar/
    Senast redigerat av Urban G den 2010-06-11 klockan 17:32.

  4. #4
    aibas avatar
    aiba aiba är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2010
    Inlägg
    18
    Urban G: Listan kommer inte från någon bloggpost utan är insamlade av mig. Jag har samlat in en stor lista med forum den senaste månaden. Lite kul att du antar det värsta om min tjänst. Om det finns en chans att ha kvar tråden kan jag skicka PDF-en till dig så att du kan se att det inte är samma länkar.

    Hermano: Det är inte en PDF med 30 slumpvalda forum. Varje forum är kontrollerat så att länkarna har dofollow, så att profilerna kan indexeras av Google och så att länkarna ligger kvar några veckor efter att man laggt in dem.

    Att samla in länkar som uppfyller de kriterierna kan vara en tidsödande process.

    Det här är heller ingen engångsgrej. Jag planerar att samla ihop 30 nya länkar varje månad som jag sen erbjuder mina kunder.
    Senast redigerat av aiba den 2010-06-11 klockan 18:20.

  5. #5
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Det behövs inte. Om du säger att det inte är en ren kopia från Fredriks lista så utgår jag från det och ber om ursäkt för min antydan.
    Tråden kan gott ligga kvar, dessutom finns nu en länk till ytterligare forum med do-follow och PR.

  6. #6
    nejins avatar
    nejin nejin är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2008
    Inlägg
    61
    Shoppade loss den. Jag tycker nog att den håller vad den lovar, 30 länkar från forumprofiler som jag själv får skapa. Men jag tycker den kan vara värt 49 kronor för att slippa leta efter länkar. Fick väldigt snabbt svar dessutom.

    Är det någon som vet hur länkar från forumprofiler värderas? Kan tänka mig att det inte värderas speciellt högt.

  7. #7
    aibas avatar
    aiba aiba är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2010
    Inlägg
    18
    nejin: Jag har fått upp sidor till första sidan med hjälp av sånna här länkar. Inte första plats ännu dock men den klättrar.

    Om ni bara vill ha 30 länkar så använd för alla del gratislänkarna Urban G tipsar om. Min tjänst är mer tänkt till den som vill ha 30 länkar varje månad. Jag gör nämligen ett nytt paket en gång i månaden och mailar mina kunder om att 30 nya länkar finns.

  8. #8
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Lund
    Inlägg
    387
    Citat Ursprungligen postat av nejin
    Är det någon som vet hur länkar från forumprofiler värderas? Kan tänka mig att det inte värderas speciellt högt.
    Jag tror inte Google hanterar profiler anorlunda än andra sidor. Så kan du bara se till att profilen har värdefull och unik information (välutbyggd profil) så är du på god väg. Sen ju fler inlägg du skriver, ju fler länkar till din profil kommer du att få.

    Det är heller inte säkert att endast skapa en profil leder till att profilsidan indexeras. Det kan krävas aktivitet på forumet eller att man länkar till profilsidan utifrån eller pingar den för att den ska krypas.
    Köp länkar - Säljer permanenta länkar

  9. #9
    aibas avatar
    aiba aiba är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2010
    Inlägg
    18
    Håller med ovanstående. Att göra sociala bokmärken för profilerna brukar fungera fint. Sen kan man även använda sig av The Indexing Tool.

    Är man riktigt lat kan man bara logga in på forumet och vara inloggad en dag. På så sätt finns en länk till din profil på första sidan bland "Användare online". Bara för Google att krypa in.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)