Resultat 1 till 9 av 9

Howdy

  1. #1
    ImHungrys avatar
    ImHungry ImHungry är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jul 2010
    Inlägg
    37
    ...
    jag är en riktigt ivrig snubbe, som verkligen har funnit värde av detta forum - äntligen!

    Mig kommer ni säkerligen höra mycket av, känna lukten och säkerligen sucka ett flertal gånger. Men glöm aldrig, när du ser ImHungry's nickname och en tråd, så har jag självklart sökt i forumet innan jag postar.

    Hittar jag inget liknande inlägg på 3-4 min, så ger jag upp att leta och skriver ett eget inlägg med bättre ordval och för enkelhetens skull hoppas jag förbättra för nästa person med samma undran.

    Jag hoppas jag är välkommen här, annars får jag väll be en moderator stänga ner mitt konto... så får det bli som back in the days; stå och spana in genom staketen och inte vara aktiv

    Sweet dreams.

  2. #2
    Fredrik Lundahls avatar
    Fredrik Lundahl Fredrik Lundahl är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2008
    Inlägg
    368
    Du är välkommen.

  3. #3
    Bernt Johanssons avatar
    Bernt Johansson Bernt Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Piteå
    Inlägg
    1 074
    Du kan vara lugn ImHungry. Toleransnivån har blivit ganska hög Välkommen!

  4. #4
    StefanBergfeldts avatar
    StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    1 012
    Vad jag har förstått så är alla (som inte förstör) välkomna.
    Sökfunktioner på forum är generellt sett ganska dåliga, så en hel del liknande poster förekommer säkert. Jag ser personligen inget problem med det.

    Välkommen!

  5. #5
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Oj ett inlägg av dig som inte innehåller en fråga
    Skämt åsido, välkommen. Och som Bernt och Stefan säger toleransnivån är rätt så hög. Dessutom ger dina frågeställningar svar även för andra som kanske har liknande saker att fundera på.

  6. #6
    ImHungrys avatar
    ImHungry ImHungry är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jul 2010
    Inlägg
    37
    Jag bugar och bockar!
    Skall verkligen bli intressant att följa med här och även dela med mig av mina resultat som skall bli väldigt fantastiskt att se hur det går.

    Mina mål är ganska självklara, därför tänkte jag berätta lite mer om mig. Förhoppningen är att ni bygger en uppfattning om mig som ni sedan kan associera med mina frågor.

    Egentligen är jag långt ifrån en SEO-nisse, jag borde egentligen inte syssla med detta. Men på senare tid har jag börjat arbeta med mer och mer webbutiker på nätet. Och folk som vet hur det är att driva en e-butik, vet också hur viktigt det är att synas ordentligt på Google.

    Det är här min start börjar. Jag håller på optimerar min första webbutik på Google för otroligt svåra och konkurrens kraftiga sökord. Resultatet efter 1,5 månads jobb är otroligt bra och jag börjar faktiskt se resultat på det jag gjort.

    Mycket av mitt positiva resultat beror också på de tips och tricks jag snappat upp här på detta forum.

    Jag återkommer, men jag vågar nog aldrig avslöja vilka nyckelord jag arbetar med Ni är som monster! *skratt*

    Allt gott mina vänner.

  7. #7
    Roofiuss avatar
    Roofius Roofius är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2007
    Inlägg
    79
    välkommen!

  8. #8
    Sundream Estates avatar
    Sundream Estate Sundream Estate är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Marbella, Spanien
    Inlägg
    170
    ImHungry - Du är mycket välkommen till oss.

  9. #9
    ImHungrys avatar
    ImHungry ImHungry är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jul 2010
    Inlägg
    37
    Tackar, det värmer! :-)

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)