Resultat 1 till 2 av 2

Kort presentation

  1. #1
    Agnethas avatar
    Agnetha Agnetha är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2006
    Ort
    Umeå
    Inlägg
    53
    Lite om mej.
    Började med hemsidor 1996,praktiserade på ett företag i Umeå som hette datadesign. Företaget gjorde multimedia presentationer och hade en sajt som hette webstation på webben.

    Gjorde uppehåll i webbsnickrandet från 2000 och startade min egen sajt sajberia.se 2004. Hade då funderat på detta att man borde kanske försöka göra nåt vettigt av sina kunskaper.
    En sajt om nätdejting , ja varför inte tänkte jag. Det fanns inga då som hade nåt utförligt innehåll. Och på den vägen är jag fortfande, men jag har svårt att hinna dejta idag. Detta tar oändligt mycket tid och att hålla sin plats på sökmotorerna kräver sin man eller kvinna. Men jag jobbar på det. Och allt jag kan om sökmotoroptimering har jag läst mej till på allehanda sajter och grunden från förr hade jag med mej. Men visst jag har fått lära mej en massa nya saker som php och annat.

    Intresserad av fiske bla. Samt musik,teater och konst. Har gått konstskola och är rätt duktig på att måla olja och acryl . Har tyvärr för lite tid.
    Gillar att skriva men hinner inte allt eftersom jag ständigt kommer på nya bra ideer . Så vad jag behöver är en broms.
    Senast redigerat av Agnetha den 2006-08-11 klockan 20:36. Anledning: Vill ändra på vissa saker

  2. #2
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Hej och välkommen som sagt.

    Känner igen det där med broms, till slut kommer man till ett stadie där man inte längre kan utföra alla de ideer man får eller allt man borde göra och då gäller det att priorieta, få fler folk att hjälpa, organisera, sätta upp rutiner med mera - så har det i alla fall varit för mig.

    Nåja, lycka till!
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Lyckan är kort!
    Av Alfons74 i forum Google
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 20:07
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 20:08
  3. Presentation av Hjalmar
    Av Hjalmar i forum Introduktion
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 16:53
  4. Presentation
    Av jmn i forum Introduktion
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 12:37
  5. Presentation Jonas Lindblom
    Av Artamus i forum Introduktion
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 19:35