-
Hej alla
Nu är det så att jag är ganska ny inom seo och har lite frågor. Vi har nyligen startat upp ett eget företag och jag fick uppgiften att sköta sökoptimeringen. Våran hemsida har vi gjort i Drupal
Så nu behöver jag alla tips och hjälp jag kan få hur man åstadkommer bästa resultat i Drupal.
Tack på förhand
om tråden ligger fel får gärna admin/mod flytta den
-
Har du gjort någon optimering alls? Känns lite svårt att börja tipsa när man inte vet hur mycket du gjort själv. Om du inte gjort något alls kan de vara bra att läsa någon guide om grundläggande on-page optimering.
-

Ursprungligen postat av
tap1on
Har du gjort någon optimering alls? Känns lite svårt att börja tipsa när man inte vet hur mycket du gjort själv. Om du inte gjort något alls kan de vara bra att läsa någon guide om grundläggande on-page optimering.
Jag har lärt mig "nybörjar" sökoptimering som tex länka till sidor, title, registrera på olika sidor. Ytterst lite om meta taggar också
Försökt läst en del guider men inte hittat nån bra än, men om du vet någon bra får du gärna dela med dig
-
Börja läs lite här: http://www.seo-guide.se
Det står massor av bra grejer där.
-
Ja, i guiden ovan får du all matnyttig information du behöver för att lära dig grunderna inom seo.
Arbetar du i en nisch med låg konkurrens behövs det oftast "bara" nybörjarkunskaper för att hamna riktigt högt upp i googles listor.
Petter
Senast redigerat av Petter Hedman den 2011-01-19 klockan 11:34.
Ämnesinformation
Användare som tittar på det här ämnet
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Liknande ämnen
-
Av johjoh68 i forum Länkbygge
Svar: 0
Senaste inlägg: 2010-05-18, 00:31
-
Av johjoh68 i forum Google
Svar: 7
Senaste inlägg: 2010-03-05, 09:14
-
Av xtreme i forum URL-omskrivning
Svar: 1