-
Läst många trådar om keyword trackers men ännu inte hittat något som matchar mina önskemål. Jag söker en tracker som kollar positionen på Google.se regelbundet utan manuellt arbete. Jag vill se historik, gärna som grafer. Behöver inte vara gratis men inte kosta mer än typ 100kr/mån. Några förslag?
-
Advanced Web Ranking och RankTracker (SEO Powersuite) brukar nämnas.
-
Tack! Ska genast undersöka dem.
-
Jag kör RankTracker (SEO Powersuite) och tycker det funkar kanon. Om du vill lägga mer pengar så kan du ju köra PRO-konto på SEOMoz, ett sådant konto kan du testa kostnadsfritt en månad.
-
Jag kör också RankTracker och tycker det fungerar bra
-
vi var påväg att implementera något sånt i domainz, före google kom med sin captcha spärr.. hade varit trevligt om man kunde få betala google för dessa sök.
-
Det finns ju alltid Gserp som jag tycker funkar bra eftersom kunden själv även lätt kan kontrollera utan att behöva ladda ner något program.
-

Ursprungligen postat av
Jim Westergren
Det finns ju alltid
Gserp som jag tycker funkar bra eftersom kunden själv även lätt kan kontrollera utan att behöva ladda ner något program.
Vore dock smidigt med ett API så att man med PHP automatiskt kunde kontrollera placering för flera domäner. Erbjuder någon tjänst det?
-
Inte vad jag vet. Jag är med intresserad av det och har funderat på att bygga ett SEO-verktyg. Men du kan göra det i Google Docs
http://websimon.se/sa-kollar-du-goog...ter-samtidigt/
-
Gserp fungerar bra tycker jag.
Dock ser andra vilka sökord du arbetar med om man är inne på gserp.se samtidigt som du,
men jag använder det ändå.
Petter
Ämnesinformation
Användare som tittar på det här ämnet
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Liknande ämnen
-
Av Bengt i forum Köp, sälj eller byt
Svar: 0
Senaste inlägg: 2009-07-30, 23:01
-
Av David Olofsson i forum SEO-verktyg
Svar: 0
Senaste inlägg: 2009-07-10, 14:25
-
Av Lex i forum SEO-verktyg
Svar: 2