-
Själv är jag väldigt ny på Twitter och har massor att lära. Men att hitta intressanta människor att följa var inte svårt. Men det blir ju en ström av nya tweets varenda dag som är hur lång som helst!
Att försöka få överblick och bestämma vad som är intressant och där det är värt att klicka på länkar är ju hopplöst.
Nu tror jag att jag hittat lösningen som passar mig. Jag skapar en tidning från Twitter, länkarna presenteras precis som på vilken onlinetidning som helst. Så här gjorde jag.
-
Trevligt tips. Det skall vi prova vid tillfälle. Och din blogg som du har i signaturen är klart läsvärd för sociala media.
-
Tack för det Urban! Just den här bloggen är mitt nya äventyr. Det finns ju så mycket intressant man vill dela med sig av!

Ursprungligen postat av
Urban G
Trevligt tips. Det skall vi prova vid tillfälle. Och din blogg som du har i signaturen är klart läsvärd för sociala media.
-
Tack för input!
Håller med Urban. Det finns mycket bra information inne på din blogg i signaturen.
Har bokmärkt
Ämnesinformation
Användare som tittar på det här ämnet
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Liknande ämnen
-
Av Legendarisk i forum Optimering
Svar: 8
Senaste inlägg: 2010-11-27, 17:33
-
Av johanstrand i forum Övrigt inom SEO
Svar: 4
Senaste inlägg: 2009-05-26, 14:34
-
Av kacior i forum Domänen
Svar: 8