Resultat 1 till 1 av 1

Google webmastertool. Fråga om uppdatering.

  1. #1
    Bookmakers 2Us avatar
    Bookmakers 2U Bookmakers 2U är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    dec 2013
    Inlägg
    92
    Google webmastertool. Fråga om uppdatering.

    Vill först och främst tacka Jim Westergren för hjälpen angående hur inlänkningen för vår sajt såg ut. Alla inlänkar är nu åtgärdade så att dom har rätt länkning. Blev extremt mycket extrajobb då sajten är stor men det var såklart nödvändigt jobb. Stort tack Jim.

    Nu till min fråga om Google webmastertool. Är det någon som har någon aning om varför HTML Improvements redovisar att det är uppdaterat, men att det ändå inte är uppdaterat (enligt mig). Last updated Aug 11, 2014. Den här URL.n är en 404.a sedan ungefär ett halvår tillbaka då jag ansåg att URL.n inte längre behövdes. /football/uefa-europa-league-18726408

    Varför redovisar Google webmastertool (HTML Improvements) fortfarande URL.n under kategorien Short meta descriptions? Borde den inte bara ignoreras och försvinna helt från listan? Borde inte HTML Improvements förstå att det är en 404.a och som jag inte vill ha? Eller så tar det bara tid? HTML Improvements för vår websida brukar uppdateras var tredje eller var fjärde dag ca. Har många andra URL.er till sajten som också är åtgärdade och inte längre borde vara markerade som Short meta descriptions (enligt mig). Webmastertool (HTML improvements) verkar dock inte reagera att jag åtgärdat men ändå anser dom sig ha uppdaterat...

    Åsikter tack.
    Senast redigerat av Bookmakers 2U den 2014-08-13 klockan 13:48.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2013-01-13, 17:42
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-11-14, 00:37
  3. Uppdatering Google KeywordTool
    Av Urban G i forum Sökordsanalys
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 18:35
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-31, 19:10
  5. Fråga ang. inlänkar på Google.
    Av David i forum Google
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 14:21