Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 61 till 66 av 66

Optimering

  1. #61
    Nikke Lindqvists avatar
    Nikke Lindqvist Nikke Lindqvist är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Kungsholmen, Stockholm, Sverige
    Inlägg
    643
    Citat Ursprungligen postat av Bmwpower
    nu ska det bli soj att se lyckades få ett bra pris på aleksika så ska det bli skoj att följa och se vad som händer.
    Gilla deras marknadsföring där man skryter att aleksikas grunadre vad med och skapade googel i norden och vet därför hur googel fungera och det är därför dom lyckas såååå bra

    Jag vet hur min butik säljer idag och lär märka skillnad om det nu skulle göra det
    Du menar att du tänker ge dem pengar?
    Jag har en känsla av att vi kommer att få höra mer om det här. Och jag ser fram emot det.

  2. #62
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Tja han fick ju en bra deal, men det ska bli kul att se vilken typ av länkar de lägger in m.m. Jag tycker förövrigt att det var en ganska elegant enkel design, men då är jag också svag för grönt.

  3. #63
    Bmwpowers avatar
    Bmwpower Bmwpower är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2006
    Inlägg
    72
    Ja det blev dom som fick mina pengar.
    Ingen annan klarade att optimera min sajt för dom tusenlappar som jag var villig till att lägga på detta.

    Alla som jag har frågot har mer eller mindre sagt att dom inte vill eller inte kommer att lyckas något bra att optimera sidan p.g.a frames.
    Dom som "kunnat" har då velat ha minst 20000kr direkt och dom pengarna finns inte för mig, då är det bättre att se vad 900kr/mån kan leda till som jag kan avbryta direkt om jag ser att inget händer.

    Lite oroande var det när jag kollade en sajt dom gjort som googel hittade 62saker på för en månad sedan och idag hittar googel bara 40.

  4. #64
    Bmwpowers avatar
    Bmwpower Bmwpower är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2006
    Inlägg
    72
    Men hade någon erbjudit samma kostnad som Aleksika, ja då hade man ju valt det men tyvärr är ju det bara dom stora företagen som har råd med proffs.

  5. #65
    Bengts avatar
    Bengt Bengt är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Kungsör
    Inlägg
    38
    Citat Ursprungligen postat av Bmwpower
    Men hade någon erbjudit samma kostnad som Aleksika, ja då hade man ju valt det men tyvärr är ju det bara dom stora företagen som har råd med proffs.
    Du har missat en del när du har frågat runt, tror jag. Vi är många fler som du kunde ha frågat, men vi märks kanske inte så mycket i de stora sammanhangen då vi är små. Små men ibland naggande goda. Och frames, jodå, det finns dem som har lång erfarenhet av det och kan göra vad som går att göra om du nu måste ha frames.
    /Bengt

  6. #66
    Bmwpowers avatar
    Bmwpower Bmwpower är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2006
    Inlägg
    72
    Kolla idag hur det ligger till med indexeringen på min sajt och utan att ha gjort något så indexeras 956 produkter.
    Undra lite nu hur det blir nu när sidan läggs över på på en helt ny shop med Oscomerce

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Optimering för phpBB, shop och classifieds
    Av Miqe i forum Optimering
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-05-22, 22:58
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 13:14
  3. Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 18:59
  4. Vikten av taming vid optimering
    Av Urban G i forum Optimering
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 11:29
  5. Branscher som betalar bra per klick (adsense)
    Av Niklas i forum Sökordsanalys
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 13:11