Resultat 1 till 3 av 3

Hur bör jag prioritera SEO?

  1. #1
    mrktngmgmts avatar
    mrktngmgmt mrktngmgmt är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    1
    Som Digital Marketing Manager på ett litet Globalt företag med riktigt begränsade resurser. Vilka prioriteringar bör jag göra? Hittills idag så är SEO en väldigt liten kanal rent försäljningsmässigt då den mesta av försäljningen kommer från varumärkessök. typ några procent. Hur stor del av min budget bör jag allokera på SEO och hur mycket kan jag få den att öka?

  2. #2
    Fredrik Johanssons avatar
    Fredrik Johansson Fredrik Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    375
    Det är omöjligt att ge dig ett bra svar utan att veta mer. Har du väldigt stram budget och vill gå på en internationell marknad så kanske adwords är bäst för att få in lite sales.

    Men.. för att ge dig en början så bör du anlita en SEO konsult som fixar er onpage optimering. Därefter arbeta med länkar, efter vad budgeten tillåter. Du kan skicka ett PM till mig och berätta lite mer så kanske jag kan ge dig ett bättre svar.

  3. #3
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Bara att hålla med Fredrik här, det är väldigt beroende på er hemsida, er bransch, er budget och er målsättning. Helt klart är SEO viktigt oavsett bransch, men ibland kräver det stora resurser för att nå ett bra resultat, så gör en stor heltäckande analys först.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-11-28, 11:22
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-06, 11:54
  3. Bör jag returnera 404
    Av StefanBergfeldt i forum URL-omskrivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 14:15
  4. Hur gör jag siten bättre i SEO-syfte?
    Av Pierrek i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 15:30
  5. Inlänkar med variabler. Bör jag ändra?
    Av Christian i forum Länkbygge
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 17:46