Resultat 1 till 19 av 19

SEO-verktyget One2goSEO, varning läs detta först

  1. #1
    seo_tonys avatar
    seo_tony seo_tony är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2012
    Ort
    Udonthani Thailand
    Inlägg
    4
    Jag har sett i många forum just frågan om att få en hög rankning på Google. Nu finns det ett väldigt enkelt sätt att få det och stanna på första sida.Jag skall inte bryta några forum regler men dom som är intresserade att slippa betala adwords för att finnas på första sidan är välkomna att kontakta mig.

    Det finns alltid lösningar om man letar tillräckligt

  2. #2
    seo_tonys avatar
    seo_tony seo_tony är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2012
    Ort
    Udonthani Thailand
    Inlägg
    4
    Skulle vilja lägga till ett nytt Seo program till listan som heter One2goSEO som företaget garanterar första sido placering på Google inom 12 dagar. Och att du utan något arbete alls håller din sida på den placeringen. Det finns inga gömda kostnader för detta program utan du betalar för programvaran och sedan är det ditt.Grundpaketet inkluderar 10 nyckelord / fraser men kan köpa till fler eller med engång köpa ett störe paket där det finns så det ingår upp till 100 nyckelord. Vill ni veta mera om detta program så kontakta mig gärna.

  3. #3
    Daweys avatar
    Dawey Dawey är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    nov 2011
    Inlägg
    128
    Citat Ursprungligen postat av seo_tony Visa inlägg
    Vill ni veta mera om detta program så kontakta mig gärna.
    Jag har svårt att tro på företag som så där utan vidare lovar guld och gröna skogar. Det finns alltid hakar.

    Från hemsidan:

    "Join Our Member Program and make excellent money by referring customers"

    ....
    Trygga SEO-tjänster, SEO SPHINX
    Smart onlinemarknadsföring

  4. #4
    seo_tonys avatar
    seo_tony seo_tony är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2012
    Ort
    Udonthani Thailand
    Inlägg
    4
    jag känner både ägaren och dom som köpt programvaran så det är inga hakar.Vill du var på första sidan inom 12 dagar...köp programmet så stannar du där också , det ser programmet till.Vill du leka själv eller betala adwords så kan man göra det.Ville ge er info om att det finns alternativ.

  5. #5
    seo_tonys avatar
    seo_tony seo_tony är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2012
    Ort
    Udonthani Thailand
    Inlägg
    4
    100 dollar är väl en ganska bra peng för att få utan att göra så mkt jobb

  6. #6
    Tobias Nyholms avatar
    Tobias Nyholm Tobias Nyholm är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    881
    Programmet som du marknadsför heter one2goseo som du har nämner i en annan tråd. Betalar man 900 USD så får man ett wordpress plugin som berättar för dig hur man skriver bra onpage optimerade texter. Man får också en "hidden website" där dina texter publiceras. Denna webbsida ingår i ett länknätverk som byter länkar med dig automatiskt.
    Systemet garanterar 25 nya länkar per vecka.

    Jag tycker att det verkar som en dålig affär. Onpage biten går snabbt att lära sig och det finns flera gratisverktyg på nätet som ger dig samma information som one2goseo's wordpress plugin. Länknätverk och automatiserade länkbyten var väldigt populärt för 5 år sedan. Jag har inte så stor koll på dem nu men jag antar att det finns en anledning till att det inte är lika populärt nu. Vill man testa länknätverk så finns det mycket billigare alternativ.

    PS: Observera dock att länknätverk och automatiserade länkbyten strider mot Googles riktlinjer.
    CTO på Happyr.com. Vi gör rekrytering effektivt

  7. #7
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Ja vad skall man säga om det där programmet, One2goSEO. Jo de är helt transparenta med vad det handlar om. Bara att titta på två youtubefilmer.
    Och följande är det frågan om:

    Du lägger upp en dold sida på din webbplats som bara Google ser. De var mycket noga att tala om att det är enbart Google som ser sidan.
    I deras program med ett användargränssnitt som WP lägger du in ditt nyckelord i title, alt-texter på bilder och i texten.

    Sedan kommer du få 25 stycken länkar varje vecka från andra som köpt programmet till just din sida. Motprestationen är att det kommer att komma 25 länkar som läggs på din egen sida varje vecka per automatik. Och de betonade att det är bara Google som ser dina utgående och ingående länkar. För de ligger ju på den dolda sidan.
    Efter ett år kommer du ha 1200 utgående länkar på din sida alla placerade där per automatik.
    Och du kommer också ha 1200 ingående länkar från andra som köpt programmet.
    Länksystemet är så finurligt enligt dem att man inte länkar dubbelriktat utan principen är A > B > C > D > A

    Så naturligtvis är som Dawey säger, ”Det finns alltid hakar”.

    Nu vet ni vad det handlar om. Och är nu någon så dum att de köper programmet så får ni väl göra det då. Men kom inte hit och klaga här sedan.

    Tillägg: Oj ser nu att Tobias hann långt före mig här. Borde ha uppdaterat tråden före jag skrev.
    Senast redigerat av Urban G den 2012-02-21 klockan 15:26.

  8. #8
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Citat Ursprungligen postat av seo_tony Visa inlägg
    Jag har sett i många forum just frågan om att få en hög rankning på Google. Nu finns det ett väldigt enkelt sätt att få det och stanna på första sida.Jag skall inte bryta några forum regler men dom som är intresserade att slippa betala adwords för att finnas på första sidan är välkomna att kontakta mig.

    Det finns alltid lösningar om man letar tillräckligt
    Hahaha, det var nog den sämsta salespitch jag någonsin sett, och det var nog det sämsta stället du kunde försöka sälja in detta skräpet på. Jag tycker att både Urban och Tobias är helt för snälla i sina kommentarer. Det är rent ut sagt idioti att komma till ett SEO forum där Sveriges bästa optimerare sitter och diskuterar och svarar på frågor varje dag och försöka sälja in ett skitprogram som inte presterar någonting.

    Det är inget dåligt SEO program, det är en scam. Och du kan ingenting om SEO, du är en ung och oerfaren säljare. Snälla, förpesta inte detta forumet med sån här skit. Det programmet i samband med "Guld och gröna skogar" försäljare är anledningen till varför branschen får ett dåligt rykte.

  9. #9
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Föga överraskande har inläggen med reklam i forumet för One2goSEO blivit anmälda av medlemmar.
    Men det finns som jag ser det ett intresse att tråden är kvar. Och det är för att varna folk att använda programmet. Annars lär vi få fler trådar där det dyker upp.

    Tillägg: Tog mig friheten att lägga till några ord i inläggets titel. Om någon annan moderator misstycker ta bort de fyra sista orden som är mitt tillägg.
    Senast redigerat av Urban G den 2012-02-21 klockan 16:53.

  10. #10
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Fan Urban, med dom 4 orden blev ju tråden riktigt bra. Vet inte, ska man tacka seo_tony ändå kanske? Det blev ju en vettig tråd, köp inte program som detta!

  11. #11
    Daniel Johannissons avatar
    Daniel Johannisson Daniel Johannisson är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2012
    Inlägg
    15
    Verkar vara ett riktigt höjdar program och en väldigt insatt person som försöker sälja det här

  12. #12
    pows avatar
    pow pow är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    42
    När en helt ny medlem på ett forum väljer att pusha en person för dennes fackmannamässighet och kunnande, så väcker det ibland ett visst mått av initierande intresse, speciellt när grundinlägget är gjort av en person som första inlägg. wanto go seo kanske är så tveksamt att säljarna måste söka sig runt till olika SEO-forum för att marknadsföra det?

    "...SEÖ Soft'w is Released from Beta! Guaranteed Pg #1Google in Under 12 Days"

    Den enda frågan är varför programmet själv inte rankas som etta på begreppet "SEO" det borde gå inom 12 dagar tycker man, för det kan väl aldrig vara så att löftena är falska från början till slut?

    -Upp till bevis!

  13. #13
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Är inte så säker på att medlemmen kommer frekventera forumet så mycket mer framöver.
    Hela systemet bygger på en form av pyramidsystem vid länkanskaffningen.
    Du skall få 25 länkar per vecka och det varje vecka. Ingen länk kommer att vara dubbelriktad utan det är minst trevägs länkar. Och alla länkarna kommer ifrån de som har köpt programmet.

    Det innebär att det hela tiden måste fyllas på med köpare av programmet för att du skall få dina 25 länkar per vecka. De köparna skall i sin tur var och en av dem få 25 länkar de också. Och de som länkar till de 25 du har fått länkar av skall de också få 25 länkar per vecka. Och de…

  14. #14
    Daniel Johannissons avatar
    Daniel Johannisson Daniel Johannisson är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2012
    Inlägg
    15
    Citat Ursprungligen postat av pow Visa inlägg
    När en helt ny medlem på ett forum väljer att pusha en person för dennes fackmannamässighet och kunnande, så väcker det ibland ett visst mått av initierande intresse, speciellt när grundinlägget är gjort av en person som första inlägg. wanto go seo kanske är så tveksamt att säljarna måste söka sig runt till olika SEO-forum för att marknadsföra det?

    "...SEÖ Soft'w is Released from Beta! Guaranteed Pg #1Google in Under 12 Days"

    Den enda frågan är varför programmet själv inte rankas som etta på begreppet "SEO" det borde gå inom 12 dagar tycker man, för det kan väl aldrig vara så att löftena är falska från början till slut?

    -Upp till bevis!
    Antar att du syftar på mig... Ironi verkar inte vara något som går hem här.
    Så för att förtydliga mig. Jag tror att hans verktyg SUGER och jag tycker det är korkat att försöka kränga det här!

  15. #15
    Daweys avatar
    Dawey Dawey är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    nov 2011
    Inlägg
    128
    @Daniel. Ibland fungerar inte ironin. Ibland blir det missförstånd bara pga av att man skriver på ett forum. Själv försöker jag använda mig av smilies för att ett budskap ska gå fram, men ibland funkar inte det heller.

    ... Bara bilder kan summera vad man känner inför sådana här tjänster. Orden räcker helt enkelt inte:

    Trygga SEO-tjänster, SEO SPHINX
    Smart onlinemarknadsföring

  16. #16
    Daniel Johannissons avatar
    Daniel Johannisson Daniel Johannisson är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2012
    Inlägg
    15
    Hahahaha Japp ska vara tydligare i framtiden

    Men kändes så självklart på nåt sätt

  17. #17
    pows avatar
    pow pow är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    42
    Citat Ursprungligen postat av Daniel Johannisson Visa inlägg
    Antar att du syftar på mig... Ironi verkar inte vara något som går hem här.
    Så för att förtydliga mig. Jag tror att hans verktyg SUGER och jag tycker det är korkat att försöka kränga det här!
    Tja den enes ironi utesluter ju inte den andres ironi, men visst inser också jag såsom ni: att med ironi på ironi det en viss korrosiv belastning kan bli.


    Ordbruk & bokstavskötsel på en tradig Enterprise

    Det är ju inte bara morgonmackan som kan bli rostig, även om man kan få galler i huvudet när man tittar närmare på varför. Misstänker att det har en del med järnets finstilta att göra, även om den submolekylära strömföringen kan uppfattas som negativ, för när protonerna tagits bort har vi bara elektroner kvar. Och när många sådana samlas kan man lätt få en stötande AC/DC upplevelse när bett tydningens ström växlar och vrider sig. Har en del gemensamt med det moderna samhällets Seo-Hör sås ohm tankesmedja & därmed grunderna till sås Aum i alltet.

    Att bara våga liksom.
    Sås Ohm värdets palindom

    Fröet av one 2go - want to go Oo.
    groddbladsutvecklingens kvack ande ömsar väder i grenklykan & ropar porlande sitt eko : Hey to 0 : H2O - Kom post. kom gro. Krypströmmens underföring sås ohm drömmande. Droppar korn på stranden, pärlbandet hem.

    Funktionens bokstavstanke i ordbruk
    Sås även här, i språkets säd.

  18. #18
    Daniel Johannissons avatar
    Daniel Johannisson Daniel Johannisson är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2012
    Inlägg
    15
    Låter jätte bra, det kör vi på!

  19. #19
    pows avatar
    pow pow är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    42
    Citat Ursprungligen postat av Daniel Johannisson Visa inlägg
    Hahahaha Japp ska vara tydligare i framtiden

    Men kändes så självklart på nåt sätt
    Japp, Daim så cocco det kan bli, men alla slut har sitt Mmmmm & paradis
    chocklad jag blir hinner knappt dra på lunch innan ämnet tagit flera steg till. Plopp liksom i meningsfyllnaden.


    Men visst att förstå att man inte alltid förstår är stort bara det. Nu förstår till och med jag hur lite jag fattar.

    Citat Ursprungligen postat av Urban G Visa inlägg
    Är inte så säker på att medlemmen kommer frekventera forumet så mycket mer framöver.
    Hela systemet bygger på en form av pyramidsystem vid länkanskaffningen.
    Du skall få 25 länkar per vecka och det varje vecka. Ingen länk kommer att vara dubbelriktad utan det är minst trevägs länkar. Och alla länkarna kommer ifrån de som har köpt programmet.

    Det innebär att det hela tiden måste fyllas på med köpare av programmet för att du skall få dina 25 länkar per vecka. De köparna skall i sin tur var och en av dem få 25 länkar de också. Och de som länkar till de 25 du har fått länkar av skall de också få 25 länkar per vecka. Och de…
    Ack tack för ditt pedagogiska svar!
    I den ryska dockans mening är således chansen att samtliga medlemmar ska få något utbyte av principen, i praktiken försvinnande liten.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Gör du mycket länkbyten? Då är detta verktyget för dig.
    Av Måns Gullberg i forum SEO-verktyg
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-02-03, 11:47
  2. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-10-13, 22:53
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 12:51
  4. Det enda SEO-verktyget du behöver!
    Av Spindel i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 06:00
  5. Tänk först - Posta sen!
    Av daniel_ i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 18:46