Resultat 1 till 3 av 3

Hej från Anneli - Fixadinblogg

  1. #1
    Fixadinbloggs avatar
    Fixadinblogg Fixadinblogg är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2012
    Ort
    Sunne, Värmland
    Inlägg
    2
    En liten presentation kan ju vara på sin plats som ny medlem.

    Jag driver tutorialbloggen FixadinBlogspot, forumet Fixadinblogg som vi startat för att svara på alla de där frågorna som uppstår och så en bloggportal som jag kallar Bloggnytt.

    Det startade som en blogg 2008 där jag kunde skriva ner mina små tips till andra bloggare så jag slapp upprepa mig hela tiden men växte till ett nätverk med ett gäng tjejer som hjälps åt att stötta bloggare från olika plattformar.

    Jag har läst lite webdesign och användarvänlighet på högskolan, men det mesta jag skriver om är självlärt via webben.

    Hoppas kunna hitta lite nya tips om SEO här på forumet och kanske också en trevlig plats att mellanlanda när jag tar en paus från sajter som Smashing Magazine och Hongkiat.

    Anneli

  2. #2
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Välkommen. Och trevligt att ha dig här. Med tanke på vad sysslar med så kan du säkert bidra med en hel del tips till oss andra också.

  3. #3
    Fixadinbloggs avatar
    Fixadinblogg Fixadinblogg är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    feb 2012
    Ort
    Sunne, Värmland
    Inlägg
    2
    Tack för välkomnandet! Jag är nog mer eller mindre novis när det kommer till SEO men det är alltid roligt att lära!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)