Resultat 1 till 1 av 1

Fri SEO-programvara (projekt)

  1. #1
    frklfts avatar
    frklft frklft är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2012
    Inlägg
    1
    EDIT: Såg nu att det finns en för ändamålet bättre forumdel, nämligen SEO-Verktyg. Hur kunde jag missa den?

    Hej på er!

    Jag har tänkt att dra igång ett mjukvaruutvecklingsprojekt som är tänkt att bli fri programvara under GNU GPL eller motsvarande licens. Det jag vill göra är en programvarusvit som ska underlätta sökmotoroptimering. Jag tänkte därför ställa en del frågor här på forumet som är riktade till er som sysslar med SEO på daglig basis.

    Jag själv då? Jag har rätt bra koll på sökmotoroptimering och har lyckats bra med de egna webbprojekt som jag optimerat. Det har visserligen inte varit nyckelord med jättesvår konkurrens, men jag kan ändå utan att förhäva mig påstå att jag är rätt duktig för att vara en amatör.

    Här kommer frågorna:

    1. Vilken plattform och utförande? Kanske en webbapplikation för åtkomst varifrån man än befinner sig, klassiska Windowsprogram eller rentav ett gäng kommandoradsverktyg för Linux/Windows kommandotolk?

    2. Vilka proprietära programvaror använder ni idag? Länka gärna.

    3. Vilka funktioner skulle ni helst vilja se? Ge gärna exempel genom att länka till existerande programvaror som ni använder idag. Ge också gärna förslag på saker som er veterligen inte erbjuds i dagens läge, men som ni gärna vill ha.

    4. Någon annan synpunkt?

    Tack på förhand till er som orkar svara, också får vi hoppas på att vi tillsammans kan koka ihop något bra av detta
    Senast redigerat av frklft den 2012-03-14 klockan 00:35.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Seo programvara?
    Av Yesbox i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 21:33
  2. Köper PR3+ länkar inom datorer, teknik, prylar, programvara etc
    Av Nicko i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 18:51
  3. Halvdött gaminginriktat projekt.
    Av austlich i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-25, 19:29
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 20:23
  5. Ett projekt: När ni har tid över
    Av Magnus i forum Google
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-03-10, 22:23