Resultat 1 till 1 av 1

Skicklig skribent sökes till resesajt

  1. #1
    dannelitos avatar
    dannelito dannelito är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2012
    Inlägg
    80
    Hej!

    Letar nu efter en skribent för en resesajt. Initialt behövs det ca 30 texter om olika resmål runt om i världen, totalt 10000 ord.

    Om du är en skicklig skribent som kan fakturera med F-skatt och inte är fullbokad för tillfället, skicka information om pris och leveranstid samt bifoga arbetsprov till e-post:
    daniel[snabel-a]inkorg[punkt]net

    TILLÄGG:
    Jag vill förtydliga ett par saker och kanske var det ett misstag av mig att eftersöka just en "skicklig skribent", då det verkar vara en synonym för någon som tar väldigt bra betalt.

    Det jag inte är intresserad av är att någon som harvat ihop ett fyrsiffrigt antal högskolepoäng på nån journalisthögskola erbjuder mig att betala av en stor del av dennes sjusiffriga studielån. Likaså är det inget krav att denna person har varit ledarskribent för en av landets största morgontidningar eller har liknande meriter.

    Det jag däremot är intresserad av (för just det här specifika uppdraget) är någon som har lätt för att skriva korrekta och unika faktatexter om olika resmål och kan leverera texterna hyfsat snabbt. Faktum är att jag redan nu har kommit i kontakt med ett par skribenter som uppfyller dessa krav och dessutom tar så lite som 30 öre/ord eller mindre. Finns det fler av denna sorten där ute? Kontakta mig isåfall!
    Senast redigerat av dannelito den 2012-04-24 klockan 19:15.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Skribent / Copywriter sökes till upplevelseuppdrag
    Av flajjer i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-13, 12:42
  2. Erfaren och skicklig skribent till er tjänst
    Av Hansros i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 15:34
  3. Skribent till produktbeskrivningar sökes. Helst tjej.
    Av Marcin i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-29, 17:46
  4. Skribent sökes
    Av Kristofer C i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 13:16
  5. seo skribent sökes - 8x 200-300 ord
    Av mathias i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 06:49