Resultat 1 till 16 av 16

Vi säljer billiga länkar

  1. #1
    the-million-dollar-mans avatar
    the-million-dollar-man the-million-dollar-man är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Thailand
    Inlägg
    62
    Vi har länkar och du kan donera pengar till tiger temple i Thailand på samma gång. Länkar startar från 1 US och har PR 3. Dina länkar kommer synas minst i 10 år. Så tror det går in din budget. Sålde 15 st på en dag i DP forum.

    Här är länken klicka på Donate och använd Paypal. Om du inte har det finns PAYSON konto med.

    Alla andra är givetvis välkomna att köpa så klart.

  2. #2
    j0hans avatar
    j0han j0han är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Söderhamn
    Inlägg
    78
    Finns det nån garanti för dom där 10 åren?

  3. #3
    the-million-dollar-mans avatar
    the-million-dollar-man the-million-dollar-man är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Thailand
    Inlägg
    62
    Vi kommer ha denna domain minst 10 år om inte längre. Vi skrev 10 år för det är det minsta vi kommer ha. Även för 1 år är länken väldigt billig så om du vill köpa den för 1 år för 1 US så är du välkommen men jag kommer inte ta bort den efter 1 år.

    Du får gärna kolla på mina rykten på DP jag heter yellowberry.org där.

  4. #4
    Macckes avatar
    Maccke Maccke är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för Köp, sälj eller byt
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    London, England
    Inlägg
    445
    10 år, hahaha... LOL!
    6 månader, max 1 år. MAX! Längre tid är det hög riskpremie på..

  5. #5
    the-million-dollar-mans avatar
    the-million-dollar-man the-million-dollar-man är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Thailand
    Inlägg
    62
    Jag fattar inte om du ar trevlig eller bara otrevlig men eftersom du inte vet om vi verkligen kommer ha den i 10 år så antar jag att du är otrevlig Mod vilket gör mig mycket förbryllad. Att bryta av en post med ett hån skratt om man är MOD är ju inte direkt ett trevligt forum.

  6. #6
    Anton Johanssons avatar
    Anton Johansson Anton Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 018
    Det är sant, men normalt kan ingen garantera 10 år... Lite länkfarm stuk på det där alltså..

    Jag förstår absolut eran tanke men vanligtvis säljer man ju inte länkar för de priserna och under så lång tid.

  7. #7
    the-million-dollar-mans avatar
    the-million-dollar-man the-million-dollar-man är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Thailand
    Inlägg
    62
    Tja vi gor det Vi tar alla pengar vi kan fa och ger till Templet. Kanske inte den basta taktiken men vi lagger 1 eller 2 pa sokningar pa Tiger temple och tiger temple thailand. Hade paypal tagit 1 cent hade jag tagit emot det med

  8. #8
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Hej,

    Försäljning av permanenta länkar är vanligt så jag ser inte så konstigt i att man istället garanterar 10 år. Men jag håller med om att du borde ta mer betalt, absolut.

    Nåja, lägger en liten donation för att rädda tigrarna.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  9. #9
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Kataloger som Yahoo m.fl. gör ju normalt en verifiering att sajten uppfyller deras krav som de tar betalt för. Länken är sedan permanent.

    Här är ju verifieringen att man donerar till ett tempel. Egentligen så länge relevansen är tydlig, d.v.s. att det framgår för roboten att länkarna just markerar ut de som donerar tror jag knappast Google har något emot det heller. Det som beskriver trots allt en utomstående händelse.
    Senast redigerat av hans99 den 2006-10-03 klockan 00:56.

  10. #10
    the-million-dollar-mans avatar
    the-million-dollar-man the-million-dollar-man är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Thailand
    Inlägg
    62
    Har lagt in Thailandresan vet ej vem detta är på forumet men tack i alla fall, så en massa andra också men inget på paypal jag avaktar. Är det några problem sänd mig ett PM

  11. #11
    the-million-dollar-mans avatar
    the-million-dollar-man the-million-dollar-man är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Thailand
    Inlägg
    62
    Har aven lagt in pennor och midas tack skall ni ha Kunde inte anvanda redigera knappen

  12. #12
    Reg.datum
    maj 2006
    Ort
    Lund
    Inlägg
    387
    Jag tycker det inte är direkt fel. Billigt sätt att köpa en länk samtidigt som man gör lite nytta förhoppningsvis. Sen om min länk försvinner efter ett år gör inte mig så mycket.

  13. #13
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Cancerfonden gjorde samma sak, i alla fall tidigare, med solasakta.nu.

  14. #14
    the-million-dollar-mans avatar
    the-million-dollar-man the-million-dollar-man är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Thailand
    Inlägg
    62
    http://www.seo-forum.se/koepa-och-sa...-3-aktiva.html

    Har flyttat erbjudande dit, Nej vi kommer inte forsvinna. Vi haft vara forsta lankar snart ett ar nu
    Trevliga Thai Tjejer Säljer detta script 500 kr

  15. #15
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Appropå tigrar och nätet:
    http://www.google.se/search?hl=sv&q=...S%C3%B6k&meta=

    Finns det faktiskt en Adsense-annonsör för tigrar. Lite research visar att det är helt ok att äga stora kattdjur i USA. Känns lite vådligt med en tiger som husdjur :-)

    Leoparder är så vitt jag vet det enda stora kattdjuret som kan fungera väl tillsammans med människor. Under lång tid höll vi faktiskt leoparder som jaktkatter och de följde människan ut från Afrika i människovandringarna och hängde med oss ända bort till Kina.

    Spåren efter människan, eller mycket möjligt något helt annat, kan man se idag genom den ganska höga inavelsgraden som leoparden bär på (jämför med tamhundar).

  16. #16
    the-million-dollar-mans avatar
    the-million-dollar-man the-million-dollar-man är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Thailand
    Inlägg
    62
    Jo jag sag ett program pa Animal planet nar de forsokte fa ut 2 st i Afrika igen. Man fick folja dem hela vagen, nar de var nasta klara och "vilda" blev en dodad av Lejon.
    Varan sidan vill att templet skall slappa tigrarna fria efter hand och slut "avla" dem tills de har en losning och ta DNA pa dem sa att de inte blir inavel. Men som allt annat i Thailand sa ar det som att bygga PR9 pa en timme
    Trevliga Thai Tjejer Säljer detta script 500 kr

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Länkar säljer PR 3 aktiva minst 10 år från $1
    Av the-million-dollar-man i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 23:08
  2. Säljer länkar, PR4 om fildelning
    Av Magnus i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 18:58
  3. kvailté länkar inom lån / bank
    Av John Ivarsson i forum Länkbyten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 13:09
  4. Säljer länkar på Bokshopen.se
    Av Daniel_K i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 11:38
  5. Köpa länkar (steget att växa ur källaren)
    Av Webmoney i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 12:59