-
Slår mig att "den svenska SEO tävlingen" borde ha ett namn, så att folk förstår vad man menar.
Hur som helst. Om ni som är med och tävlar är intresserade av att byta länkar så är jag öppen för förslag.
Jag har skapat en kategori per tävlingsord på min blogg. PM:a mig om ni är intresserade av länkbyte. Ange i PM:et var ifrån ni är villiga att länka till mig.
Bloggen har PR4 och finns på www. berntjohansson.com
Kom precis på att jag nog måste poängtera att min blogg, självklart, INTE är med i tävlingen. Uppfyller ju inte ens grundkriterierna för att få deltaga
Senast redigerad av Bernt Johansson den 2006-10-02 klockan 21:40.
-
Vad bra!
Detta blir den officiella tråden för länkbyte utöver mitt erbjudande, jag kommer länka hit från tävlingstrården.
Här kan då alla snacka länkbyte gällande tävlingen så slipper vi ha en tråd för varje person.
Slår mig att "den svenska SEO tävlingen" borde ha ett namn, så att folk förstår vad man menar.
Ja ... men tror folk vet vilken du menar. Vet inte annars vad det skulle heta. "Jims tävling" låter urlöjligt.
-
Jodå, de vet nog vad jag menar.. men det känns löjligt att skriva "Den svenska SEO tävlingen". En del har ju börjat kalla den för "Google SM". Inte helt fel kanske
-
Kort och gott: SM i SEO
cya,
/PatrikB
-
Jag söker länkbyte till mitt tävlingsbidrag. Du får själv välja mellan fyra olika sidor du vill ha länk på. Skicka pm för mer info.
-
Länkutbyte sökes och erbjuds till min www. searchengineoptimisation.gr
Är jag borta nu när jag reggat en grekisk domän, haha jag kanske lurar er allihop
Den som lever får veta
Michael
Senast redigerad av Bernt Johansson den 2006-10-07 klockan 18:32.
Anledning: Avlänkat inlägget
-
Jag är intresserad av byta länkar till min blogg.
Seoblog.se konstigt att ingen annan tog det namnet när det är så många bloggar med.
Mvh Agnetha
http://www.seo-forum.se/images/smilies/biggrin.gif
-
Söker även jag länkbyte, till tävlingssidan expressblad.se
PMa vid intresse
-
Google SM eller SEO SM borde tävlingen kallas tycker jag.
-
foretagslankar.se (tävlingssida) vill ha inlänkar.
Länk till din sida kan erbjudas från dessa:
mylibrarybook.com (pr3)
Mobilbilder.org
mobilsignaler.eu
gratis-fotoalbum.se
oscforum.se/lankar.php (pr3)
-
Länkbyten i tävlingen tas tacksamt emot. Hör av er om detaljer, men min tävlingssida är mirjoran.se för er som inte visste.
Är både intresserad av byten mellan tävlingssidorna och byten från "vanliga" sidor m.m.
-
Länk till ditt bidrag har lagts till från searchengineoptimisation.gr
-
Hej, jag är också intresserad av att byta lite länkar. Jag har en del sidor med pr4 och pr3 som det går att trixa och fixa lite ifrån.
Senast redigerad av jerkasmarknad den 2006-10-14 klockan 11:27.
-
-
Bladhet.se söker länkbyte! PM vid intresse
-
Jag kan blogga om några tävlingsbidra från:
Mot en bloggpostning eller motsvarande tillbaka. Bildbloggarär mycket välkommet!
Senast redigerad av hans99 den 2006-10-26 klockan 15:22.
-

Ursprungligen postat av
hans99
Jag kan blogga om några tävlingsbidra från:
marknad. wordpress.com
Mot en bloggpostning eller motsvarande tillbaka. Bildbloggarär mycket välkommet!
Erbjud inte det.. du vet väl att det finns nån här på forumet som går och stänger ner folks blott oskyldiga blogg poster. Du såg ju vad som hände med min wordpress blogg.
-

Ursprungligen postat av
Marcus Westberg
Erbjud inte det.. du vet väl att det finns nån här på forumet som går och stänger ner folks blott oskyldiga blogg poster. Du såg ju vad som hände med min wordpress blogg.

Tack!
Det var lite av ett skitjobb att få den tillbaka. Min tolkning av han på Wordpress var emellertid att han sökt på carcasherdotcom seocontest. Därmed inte sagt att det inte kan handla om båda. Min blev ju låst några dagar senare än din.
Ordet SEO fick jag heller inte använda vilket kan göra det samma. Utnyttjade det endast i starten för att testköra gratis Wordpress-bloggar mot seo.se.
Senast redigerad av hans99 den 2006-10-26 klockan 15:25.
-
Länkbyten sökes till www . seo-sm . se (tävlingsbidrag).
Jag erbjuder länkar med valfri text från alla sidor på ovanstående domän.
-
Jag har länkat alla bidrag från min sida http://www.searchengineoptimisation.gr/medtavlande.html. ni som inte misstycker att jag inte frågat kan länka tillbaka om ni vill...
Ämnesinformation
Användare som tittar på det här ämnet
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Liknande ämnen
-
Av HenrikAI i forum Länkbyten
Svar: 1
Senaste inlägg: 2011-06-26, 20:44
-
Av Jim Westergren i forum SEO-tävlingar
Svar: 767
Senaste inlägg: 2007-10-01, 10:13
-
Av Håkan Liljeqvist i forum Länkbyten
Svar: 1