Resultat 1 till 4 av 4

Gör jag ett misstag nu?

  1. #1
    Nils Fridlunds avatar
    Nils Fridlund Nils Fridlund är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    apr 2012
    Inlägg
    158
    Hej alla!

    Jag har en hemsida som heter www.tränasmart.tld . Förut har jag helt säkert inte brytt mig om att det har varit ett "ä" i domännamnet. Min tanke är att det en dag kommer vara okej och fungera som vanligt. Tror jag fel? Bör jag byta till www.tranasmart.tld?
    Senast redigerat av Urban G den 2012-06-29 klockan 17:25. Anledning: Regel 1

  2. #2
    AndersIvars avatar
    AndersIvar AndersIvar är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    jan 2009
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    207
    Ser ingen anledning till det om du redan har byggt upp webbplatsen och skaffat någon länk eller två sålänge du inte behöver mail till den eftersom åäö inte fungerar i mailvärlden.

  3. #3
    Mickes avatar
    Micke Micke är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    271
    Byt inte, köp tranasmart.tld och sätt en redirect från den till din domän med ä i . Du kan ju med fördel då också använda dig utav mailen från den domänen utan ä .

  4. #4
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Mr.Bennet det finns ett antal trådar i forumet om IDN-domäner. En av dessa är denna http://www.seo-forum.se/showthread.php?t=8305 från mitten av juni år. Skulle föreslå att du börjar söka i forumet framöver före du startar en ny tråd för varje fråga.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Klickade på Google+-knapp av misstag
    Av Joachim F i forum Google
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-05, 04:08
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 20:23