Resultat 1 till 2 av 2

Hur många länkar från samma artikelkatalog?

  1. #1
    Nils Fridlunds avatar
    Nils Fridlund Nils Fridlund är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    apr 2012
    Inlägg
    158
    Hej alla!

    Frågan jag har framstod i rubriken: Hur många länkar från samma artikelkatalog?

    Vad jag har hört så är 1-2 länkar bäst från en sida, fler ger ingen bättre effekt. Men om det är en artikelkatalog, hur många länkar kan man skicka från dem?

    Vänliga hälsningar

  2. #2
    Johnzs avatar
    Johnz Johnz är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2011
    Inlägg
    176
    Om du menar hur många artiklar med länk i du bör skriva per katalog finns det väl inget givet och optimalt svar. En eller två tror jag kvittar. Det som kan vara bra är väl att istället skriva någon ny varannan månad för att fräscha på indexeringen. Alltså, när du skrivit en artikel så kommer den förmodligen inte toppa framsidan mer än någon vecka innan den fallit bort och sakta begraver sig bland tonvis av andra artiklar. Men egentligen tror jag inte det har någon större betydelse. Skriv en artikel och hitta andra sorters länkar är nog bäst även om det är lätt att fastna i artikelträsket är det mitt heta tips.

    Visst är det svårare ibland hitta andra länkar men i längden lönar det sig, tro mig.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Länkar från samma C Class IP range
    Av Muscleman i forum Länkbygge
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-03-29, 10:28
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-24, 12:18
  3. Hur många länkar från samma satellitsida?
    Av Martin_G i forum Länkbygge
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-08-13, 04:11
  4. Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 15:05
  5. Många länkar från samma hemsida
    Av BraMarknadsföring i forum Länkbygge
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 12:55