Resultat 1 till 5 av 5

Söker seo-konsult

  1. #1
    Lisa Erikssons avatar
    Lisa Eriksson Lisa Eriksson är inte uppkopplad Avstängd
    Reg.datum
    jul 2012
    Inlägg
    1
    Hej alla!

    Jag söker en seo-konsult då jag har planer på att starta ett sökmotorföretag. Det är framför allt hur man bygger upp sitt nätvärk av hemsidor på bästa sätt fokus ligger på.

    Det krav jag har är att ni ska ha egna erfarenheter sedan tidigare. Jag träffas gärna personligen för ett första möte, därför är det fördelaktigt om ni bor i Skåne.

    Vad får du ut av detta? Betalt.

    Intresserad? Skicka ett PM till mig då så kan vi diskutera vidare. Vill ni tipsa om någon annan går det självklart också bra.

    Vänliga hälsningar
    Lisa Eriksson

  2. #2
    Sundream Estates avatar
    Sundream Estate Sundream Estate är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Marbella, Spanien
    Inlägg
    170
    ”Hejsan allihopa, jag tänker öppna en tandläkare praktik, kan någon hjälpa mig och förklara hur man lagar tänder?”

    Det har kommit in flera liknade trådar de senaste veckan om hur man startar seo-företag m.m. av nya medlemmar och jag undrar om någon moderator kan kolla upp IP-nummer m.m. det känns som det är samma peroner bakom dessa trådar eller kanske det är någon konsult på en arbetsförmedling som rekommenderar folk att starta seo-företag.

    //Lennart
    (går tillbaka till hängmattan och sangrian)

  3. #3
    welanders avatar
    welander welander är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Märsta / Stockholm
    Inlägg
    249
    Citat Ursprungligen postat av Sundream Estate Visa inlägg
    ”Hejsan allihopa, jag tänker öppna en tandläkare praktik, kan någon hjälpa mig och förklara hur man lagar tänder?”
    Spydig kommentar, sedan finns det många VD'ar och grundare som inte kan mycket om det som deras företag gör(i början ju mer man jobbar och vilket intresse man har ju snabbare lär man sig) ta bara till exempel Steve Jobs (grundare av Apple Computers)

    Det var inte han som programmerade Lisa datorerna till exempel, det var Steve Wozniaki eller Woz som gjorde de tekniska, medan Jobs var en klippa på att marknadsföra och styra och driva företaget.

    Men jag menar, varför blir man anställd? Jo för att man är expert inom sitt område som för tillfället fattas på ett företag eller arbetsplats, annars hade man ju inte blivit anställd. Så länge jag får betalt bryr jag mig inte så mycket(finns undantag) om hur mycket eller hur lite chefen kan om mitt arbetsområde.

  4. #4
    Sundream Estates avatar
    Sundream Estate Sundream Estate är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Marbella, Spanien
    Inlägg
    170
    Det har kommit in flera liknade trådar de senaste veckan om hur man startar seo-företag m.m. av nya medlemmar och jag undrar om någon moderator kan kolla upp IP-nummer m.m. det känns som det är samma peroner bakom dessa trådar eller kanske det är någon konsult på en arbetsförmedling som rekommenderar folk att starta seo-företag.



    Det var detta som jag undrade lite över, detta gäller inte Lisa personligen m.m.

    //Lennart
    Senast redigerat av Sundream Estate den 2012-07-19 klockan 11:35. Anledning: lite fel skrivet

  5. #5
    Tobias Nyholms avatar
    Tobias Nyholm Tobias Nyholm är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    881
    Citat Ursprungligen postat av Sundream Estate Visa inlägg
    ”Hejsan allihopa, jag tänker öppna en tandläkare praktik, kan någon hjälpa mig och förklara hur man lagar tänder?”

    Det har kommit in flera liknade trådar de senaste veckan om hur man startar seo-företag m.m. av nya medlemmar och jag undrar om någon moderator kan kolla upp IP-nummer m.m. det känns som det är samma peroner bakom dessa trådar eller kanske det är någon konsult på en arbetsförmedling som rekommenderar folk att starta seo-företag.

    //Lennart
    (går tillbaka till hängmattan och sangrian)
    Så sant så sant. Det var användarna delade IP och tog upp samma ämne flera gånger. Kontot är nu avstängt för brott mot regel 7.
    Dubbla användarkonton leder till omedelbar avstängning.
    CTO på Happyr.com. Vi gör rekrytering effektivt

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Söker konsult
    Av V.Lindberg i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-04-06, 12:21
  2. Söker Finsk SEO konsult
    Av EGUREN i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-11-22, 13:47
  3. Klikki söker SEO tekniker/ konsult för anställning
    Av Bernt Johansson i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-12, 10:45
  4. Söker SEO konsult för hjälp med att "städa" sökresultatet i Goggle
    Av SEO_alex i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 11:42
  5. Söker SEO konsult
    Av cribdisplay i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 22:01