Resultat 1 till 6 av 6

Logica di Luigi Loconte?

  1. #1
    Freddans avatar
    Freddan Freddan är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2011
    Inlägg
    21
    Hej,

    vi blev precis kontaktade av Logica di Luigi Loconte som jobbar med SEO och SEM, men då i Italien. Någon som vet något om detta företag och/el kommit i kontakt med dessa. Kändes lite underligt då vi fick ett brev (snigelpost då) och inte ett mail.

    Mvh,

    Fredrik

  2. #2
    Kaugesaars avatar
    Kaugesaar Kaugesaar är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2009
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    76
    Rankar ens företagsprofil på LinkedIn bättre än webbplatsen kanske man bör tänka om både en och två gånger ifall man skall välja dem som SEO-leverantör. Men det kanske är det som är Social Media SEO, vad vet jag...
    Besök min SEO-Blogg kaugesaar.se

  3. #3
    Freddans avatar
    Freddan Freddan är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    mar 2011
    Inlägg
    21
    Citat Ursprungligen postat av Kaugesaar Visa inlägg
    Rankar ens företagsprofil på LinkedIn bättre än webbplatsen kanske man bör tänka om både en och två gånger ifall man skall välja dem som SEO-leverantör. Men det kanske är det som är Social Media SEO, vad vet jag...
    Så det Var mest nyfiken bara

  4. #4
    AaronAxelssons avatar
    AaronAxelsson AaronAxelsson är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    jun 2010
    Ort
    Örnsköldsvik
    Inlägg
    775
    Min italienska kollega bröt ut i gapskratt när jag frågade honom om han visste vilka det var och om de var bra.

  5. #5
    Legendarisks avatar
    Legendarisk Legendarisk är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    nov 2010
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    225
    Får ändå ge grabbarna creds som skickar snigelpost i dessa dagar^^
    Ni följer mig via min Blogg: www.legendarisk.nu

  6. #6
    luigilocontes avatar
    luigiloconte luigiloconte är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    aug 2015
    Ort
    Switzerland
    Inlägg
    1
    Hej, I found this post while I was checking what's up in Google when I search "luigi loconte seo" and I came here. To be able to register I had to find out how is written Kat in Swedish
    Anyway I worked in Goeteborg in the '90s, for the Noventus Company, I did several Automatic Warehouses and AGV traffic software control systems.
    I LOVE Sweden Goeteborg and the surrounding. Is the Dojan pub still existing in Goeteborg? I learned how to play dart over there and there was always extremely good music
    Anyway, since 2008 I started to study the SEO stuff, I did lots of experiments and I developed a tecnique that it is really working. White hat tecnique, nothing strange.
    I tried to enter the Swedish area as SEO using one of my former collegue (Ulf) so I guess he spread the voice around about me
    Anyway, in Italy I am first in google.it since 4 years for "posizionamento siti internet" (internet sites positioning) and I have a company of 12 people working for me.
    Due to the suppressive italian taxation system (I was paying 70% of my income to the society...) in march 2013 I moved to Switzerland, and I founded a similar company over there.
    So...this is me I really would love to come back to Sweden...maybe if I get a project there again...
    Have a nice time you can see my site www.informatica-logica.com if you want to gather more information, I am even part of the italian google webmaster group in Italy.
    Tack så mycket
    Senast redigerat av luigiloconte den 2015-08-25 klockan 12:27.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)