Resultat 1 till 6 av 6

Google places

  1. #1
    limos avatar
    limo limo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2012
    Inlägg
    28
    Jag matade in alla mina företagsuppgifter i Places i somras. Det står fortfarande "väntar granskas". Tilläggas skall att jag hjälpt flera kollegor och vänner med egna verksamheter och deras Places har kommit online på några veckor.
    Har jag haft otur med min egen? Ngn som varit med om liknande?

  2. #2
    Fredrik-Erikssons avatar
    Fredrik-Eriksson Fredrik-Eriksson är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    106
    De kör lite olika bekräftelsemetoder vet jag.....telefon/sms/brev (post)......du har inte missat att verifierat detta?

  3. #3
    limos avatar
    limo limo är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2012
    Inlägg
    28
    Citat Ursprungligen postat av ICAZeke Visa inlägg
    De kör lite olika bekräftelsemetoder vet jag.....telefon/sms/brev (post)......du har inte missat att verifierat detta?
    hej. koden kom med post och matades in samma dag. svaret var "tack dina uppgifter kommer visas inom några veckor". nu är det 4 månader sen. har försäkt redigera uppgifterna och då står det"tackvi uppdaterar dina ändringar inom några dagar".

    man har ju alltid hört att googel gör som dom vill.... men detta är ju extremt länge.

  4. #4
    SEOJonass avatar
    SEOJonas SEOJonas är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2009
    Inlägg
    467
    Jag upplever samma sak. En del säljer denna tjänst för 5000kr, det kan det vara värt om man får den garanterat publicerad. Vad är det som avgör ifall man verifierar via mobil eller snigelpost? Jag hade SMS till en början, men har den senaste tiden fått använda snigelpost. Någon mer som vet hur man får saker godkända och publicerade?

  5. #5
    MOBs avatar
    MOB MOB är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2011
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    347
    Skadar inte att gå över till deras nya tjänst som ersatt Google Places...lol (@SEOJonas]

  6. #6
    Urban Gs avatar
    Urban G Urban G är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne, Vollsjö
    Inlägg
    2 586
    Citat Ursprungligen postat av SEOJonas Visa inlägg
    Jag upplever samma sak. En del säljer denna tjänst för 5000kr, det kan det vara värt om man får den garanterat publicerad. Vad är det som avgör ifall man verifierar via mobil eller snigelpost? Jag hade SMS till en början, men har den senaste tiden fått använda snigelpost. Någon mer som vet hur man får saker godkända och publicerade?
    De som brukar erbjuda denna tjänst för 5.000:- gör samma sak som du själv kan göra utan mer kostnad än din arbetstid.
    Så det är en fråga om hur man värderar sin egen arbetstid.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-11-23, 23:39
  2. Placering på Google Places
    Av SEOSnape i forum Google
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-15, 12:28